ترسناک ترین کتاب های دنیا!!!

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵:۴۸ ق.ظ

سلام

اگه تو هم مثل من دنبال هیجانی و عاشق این هستی که نفست تو سینه ت حبس بشه و قلبت تند تند بزنه و حتی جرات نداشته باشی دستتو دراز کنی و کلید برق رو بزنی تا آخر این مقاله رو بخون!!

فیلم ترسناک دیدن خیلی خوبه، ولی تاحالا کتاب ترسناک خوندی؟ تا حالا شده وقتی همه جا ساکته تو چشماتو ببندی و صدای جیغ دختری رو بشنوی که داره خودشو از یه تالاب خون بیرون میکشه؟ هیجانش ده برابر دیدن این صحنه روی تلویزیون های بزرگه پس اگر میخوای ترسو هیجان و لذت روبا هم تجربه کنی خوندن کتاب هایی با ژانر وحشت رو شروع کن. اگه میخوای بپرسی چه کتابی باید بگم این کتابها:

1. کتاب جن شناسی نوشته س جرالد بریتل 

اگر کمی فقط کمی ترسو هستید اصلا این کتاب رو نخونید! 

کتاب جن شناسی توسط میلاد فرجاد نسب در 320 صفحه از نشر سبزان منتشر شده.

اگر فکر میکنید جن ها فقط مسئول شکار هستند یا اصلا ارواح و احنه وجود ندارند باید بگم سخت در اشتباهید. تک تک کلمات و جملات این کتاب علمی و اثبات شده اند برای همین هر جمله ش میتونه تا مدت ها وحشت رو توی دلت نگه داره. این کتاب به عنوان متنی در کلاس های درس استفاده میشه.  اد و همسرش لورین وارن ده هاست که به تحقیقات ماورایی و جن گیری توی آمریکا می پردازند. این کتاب 15 فصل داره بعضی از فصل هاش ایناست: بنده ی شیطان، روح گروگان گرفته شده، هجوم ارواح، آزار و اذیت و....

 

 

 

 

 2. کتاب نجواگر نوشته ی الکس نورث

کتاب نجواگر اثر نویسنده ی پر طرفدار و معروف نیویورک تایمز با ترجمه ی میلاد بابانژاد از نشر نون توی 376 صفحه منتشر شده. 376 صفحه هیجان و وحشت! 

تام و پسرش بعد از فوت همسرشون به خونه و شهر جدید نقل مکان میکنند اما این خونه و شهر آبستن اتفاقات عجیبیه مدتها قبل از سکونت این پدر و پسر توی این محل یه قاتل سریالی پنج تا پسر بچه رو به قتل رسونده و بعد نا پدید شده. قاتلی که با زمزمه کردن زیر پنجره ی اتاق طعمه هاش اونا رو گیر مینداخته. جیک پسر تام کوچک تر و آسیپ پذیر تر از اینه که زمزمه های نجواگر رو ناشنیده بگیره. اون با نجواگر دوست میشه اما کم کم نجواگر آسیب زدن به جیک رو شروع میکنه... اون رو وادار میکنه دیگران رو اذیت کنه و کم کم لذت قتل رو توی سر جیک پرورش میده!!  

اگر طرفدار کتاب های توماس هریس و استیون کینگ هستید باید بگم کتاب نجواگر سراسر تشویش و دلهره برای شما خواهد بود طوری که لحظه ای اون رو رها نمیکنی.

 

 

3. داستانهای کلاسیک درباره ی روح 

کتاب داستانهای کلاسیک درباره ی روح از نشر سایه گستر با ترجمه ی انوش غلامی منتشر شده.

این کتاب مجموعه ای هست از داستانهایی ورای گور و گورستانها که مناسب تمام سنین هست.نویسندگان با تصاویر و جملاتشون ذهنیتی قدرتمند از شیطانی ترین شخصیت های کهن به خوانندگان میدهند.

 

4.  کتاب زوال نوشته ی بتنی گریفین

کتاب زوان اثر بتنی گریفیت ترجمه ی آنیتا یار محمدی از نشر پیدایش در 396 صفحه منشر شده.

مادلین آشر نفرین شده اما خانه ی آشر زنده است همه چیز را دیده و شنیده و نفس می کشد و اورا زندانی کرده. خانه ی آشر نسل به نسل همه را به کام جنون فرستاده؛ مادر وپدرش را گرفته و حالا او و برادر دو قلویش را می خواهد. کسی به جز مادلین خانه را نمی شناسد آیا مادلین در صفحات هیجان انگیز این کتاب می تواند خانه را نجات دهد؟

 

 

 

                                         02166403535

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید