4 کتاب پرفروش دنیا برای افزایش اعتماد به نفس

۲۰ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۰۵:۲۴ ق.ظ

اعتماد به نفس چیست؟

اعتماد به نفس به معنی باور و ایمان قلبی به خود است،اعتقادی که باعث میشود با تکیه بر خود و شناخت دقیق ووواقع بینانه ی توانایی های خودمان از پس چالش ها و سختی های زندگی بر بیایم.حالا با همین تعریف ساده تصور کنید که نداشتن اعتماد به نفس چه صدماتی به زندگی ما وارد میکند.

دور شدن از جمع دوستان، شکست در رابطه ی عاطفی،لذت نبردن از لحظات زندگی ، از دست دادن فرصت های شغلی و حتی کاهش درآمد و پسرفت شغلی را میتوان از معایب عدم اعتماد به نفس دانست.

اعتماد به نفس یک احساس فوق العاده ست زمانی که شروع به باور کردن خود میکنید معجزه در زندگی شما رخ میدهد.آیا کسی هست که به معجزه نیازی نداشته باشد؟آیا شده در لحظاتی از زندگیتان حس کنید این حق شماست که به بهترین جایگاه برسید اما برداشتن قدم بعدی به سمت موفقیت و سعادت بترسید؟ آیا تا به حال دلتان خواسته به کسی پیشنهاد دوستی بدهید ولی از شنیدن جواب منفی او بترسید و بعد پشیمان شوید که فرصا را از دست داده اید؟ آیا در مجل کارتان برای بیان نظرات و انتقادات خود دچار مشکل هستید و برای همین همیشه رای ممتنه صادر میکنید و سالهاست در همان موقعیت شغلی باقی مانده اید؟ 

تجربه ی هیچ کدام از این موقعیت ها به این معنی نیست که شما به اندازه ی کافی خوب نیستید و یا حق اظهار نظر ندارید بلکه به این دلیل است که شما اعتماد به نفس کافی برای نمایش توانایی های خود را ندارید.

بانک کتاب یکتامهر در این خبرنامه تصمیم گرفته است که پرفروش ترین و موثر ترین کتاب های دنیا را با موضوع افزایش اعتماد به نفس به شما معرفی کند

1. در باب اعتماد به نفس آلن دوباتن 

آن دوباتن در کتاب در باب اعتماد به نفس راهنمایی برای شناخت کمبود ها و تقویت اعتماد به نفس و استفاده درست از آن برای بهبود کیفیت زندگی را ارائه میدهد.

دوباتن معتقد است مسائل پیش پا افتاده ای در جهان هستند مانند یادگیری مشتق و انواع معادله که به ما آموزش میدهند و اصرار دارند بخش مهمی از آینده ی ماست اما مسئله ای به مهمی اعتماد به نفس را نادیده میگرند دوباتن در این کتاب به آموزش دستیابی به این مهارت میپردازد.

  

2. اعتماد به نفس FOR DUMMIES

کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده اثر کیت برنتون و برینتلی پلیتز بر سه نکته مهم تاکید دارد اول اینکه  نقاط قوت خود را بشناسید و به توانایی هایتان ایمان داشته باشید،اعتماد به نفستان را در هر دو حوزه ی شخصی و کاری تقویت کنید و در نهایت در هر موقعیتی به نتایج مطلوب دست یابید.

     

3. شجاعت در برهوت اثر برنه براون 

تعلق واقعی از ما نمیخواهد که خودمان را تغییر دهیم بلکه ما را وادار میکند تا خودمان باشیم. برنه براون با بیان تجربه هایی از شجاعت ترس تعلق و عشق در این کتاب به شما کمک میکند درک کنید  که برایدست یابی به اعتماد به نفس فقط کافیست خومد واقعی تان باشید و هراسی از آن نداشته باشید.

 

4. کمتر گند بزن گری جان بیشاب 

گاهی اوقات این خود ما هستیم که با زیرسوال بردن تصمیم هایمان اعتماد بهنفس خود را از بین میبریم کتاب کمتر گند بزن یا گند زدن دیگر بس است با این شعار که دست از تخریب خود بردار و زندگی ات را پس بگیر به چاپ رسیده است.

 

شما این کتاب و هر کتاب دیگری را با 15% تخفیف ویژه از سایت بانک کتاب یکتامهر تهیه کنید و در سریعترین زمان درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

                                          02166403535

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید