من یک دانشجو هستم

۳ مرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۲:۲۰ ب.ظ

خود من یک دانشجو هستم و گاهی پروسۀ پیدا کردن کتاب‌ها و منابع مورد نیاز برایم به کاری سخت و کلافه‌کننده تبدیل می‌شود. این کلافه‌گی دلایل مختلفی دارد که الان خدمتتان عرض می‌کنم.

فرض کنید رشتۀ من روانشناسی است و می‌خواهم کتاب متفاوتی برای یادگیری مبانی مشاوره و راهنمایی پیدا کنم. اگر موفق شوم و کتابفروشی را پیدا کنم که کتاب‌هایش را بر اساس دسته‌بندی درست در قفسه قرار داده، کارم کمی راحت می‌شود؛ اما باز هم چرخ زد بین کتاب‌های مختلف و نداشتن اطلاعات دربارۀ آن‌ها و همچنین نبودن یک مجموعۀ کامل باعث می‌شود انتخاب خوبی نداشته باشم و هزینه‌ام هدر برود.

مشکلی دیگری که معمولاً وجود دارد، کمبود زمان و مسائلی مانند مسافت طولانی و ترافیک‌های خسته‌کننده است. اما... تمام این مشکلات تا حدی به لطف فروشگاه‌های اینترنتی خرید کتاب حل شده‌اند. امروز می‌خواهم یکی از فروشگاه‌هایی را که اخیراً با آن آشنا شده‌ام به شما معرفی کنم.

فروشگاه اینترنتی کتاب یکتابوک

در فروشگاه اینترنتی یکتابوک می‌توانید انواع کتاب‌های دانشگاهی را پیدا کنید. این کتاب‌ها به خوبی دسته بندی شده‌اند و در مجموعه‌های زیر قرار گرفته‌اند که دربارۀ هر کدام توضیح مختصری آورده‌ام. این توضیحات می‌تواند شما را در خرید کتاب های دانشگاهی راهنمایی کند.

کتاب های حسابداری دانشگاه

این مجموعه – که یکی از کاملترین مجموعه کتاب های حسابداری دانشگاه است – شامل 340 جلد کتاب می‌باشد. فکر نمیکنم به دنبال کتابی در بین کتاب های حسابداری باشید و نتوانید آن را در بین مجموعه کتاب های یکتابوک پیدا کنید! در این مجموعه اکثر کتاب های حسابداری (از تحقیق در عملیات گرفته تا اکسل و اقتصاد کلان) موجودند.

کتاب های دانشگاه پیام نور

در این مجموعه، حدود 1260 جلد کتاب و نمونه سوال امتحانی، وجود دارد که مخصوص دانشجویان دانشگاه های پیام نور است که با یک جستجوی ساده می‌توانید کتاب مورد نظرتان را از بین آن‌ها پیدا کنید.

کتاب های معماری و عمران

مجموعۀ معماری و عمران یکتابوک شامل 560 کتاب در این حوزه است. در بین این 560 کتاب، کتاب‌هایی هم برای کنکور ارشد و دکتر و کتاب‌های تمرینی و نمونه سوال موجودند.

کتاب های زبان تخصصی

کتاب‌های زبان از جمله کتاب‌هایی هستند که در در هر پایه‌ای ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنیم. مجوعۀ 420 کتابی زبان یکتابوک شامل انواع کتاب زبان اعم از آموزش به خردسالان، کتاب 504، Reading، Listening، Writing و کتاب‌های تخصصی دانشگاه است.

کتاب های مدیریت

هر آنچه که راجع به مدیریت، انواع بازاریابی و کارآفرینی لازم داشته باشید، می توانید در بین مجموعۀ 2500 تایی کتاب های مدیریت یکتابوک پیدا کنید. علاوه بر این، کتاب های کنکور ارشد و نمونه سوالات امتحانی نیز در بین این کتاب ها موجودند. البته لزوماً هم نباید دانشجوی این رشته باشید، حتی علاقمندان به مبحث مدیریتی و در کل علاقمندان به حوزۀ کارآفرینی و مدیریت کسب و کارها از کتاب های این مجموعه می توانند استفاده کنند و دانششان را ارتقاء دهند.

 

 

کتاب های پزشکی دانشگاه

در مجموعۀ هیجان انگیز و 1260 کتابی پزشکی یکتابوک هر کتابی که مربوط به علم پزشکی است پیدا کنید. این کتاب ها هم برای دانشجویان پزشکی و هم علاقمندان به این رشته، مناسبند.

کتاب های دامپزشکی و کشاورزی دانشگاه

تمامی کتاب های مربوط به رشته ای کشاورز، دامپزشکی، علوم دامی و گیاه پزشکی را می توانید در مجوعه از کتاب‌های یکتابوک پیدا کند. این کتاب‌ها شاملِ کتاب  های درسی دانشگاه، کتاب تمرین و کتاب های تست کنکور ارشد می باشند.

کتاب‌های حقوق دانشگاه

مجموعه کتاب های حقوق یکتابوک، حدوداً 1420 کتاب را در خود جای داده است. این کتاب‌ها با موضوعات مختلفی – از آیین دادرسی گرفته تا پرسش های چهار گزینه ای و آزمون ها – قابل خریداری هستند و از دوران کارشناسی تا دکتری پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

کتاب های فنی مهندسی دانشگاه

خب دیگر می رسیم به بزرگترین مجموعه کتاب موجود در یکتابوک؛ یعنی کتاب های فنی مهندسی. این مجموعه حدوداً شامل 3440 کتاب است که مباحث مختلفی را پوشش می‌هند. چه رشتۀ IT باشید و چه مکانیک، فرقی ندارد، شما می‌توانید به راحتی کتاب مورد نظرتان را از بین مجموعه کتاب های یکتابوک پیدا کنید.

خرید کتاب از اینترنت

بعد از اینکه کتاب یا کتاب های دلخواهتان را از بین مجموعه های کامل و جامع یکتابوک پیدا کردید، به راحتی می‌توانید با یک تماس ساده یا خرید آنلاین سفارشتان را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید