نگاهی به معماری ایرانی

وضعیت موجودی موجود
2 رای
برند مارلیک
ناشر: مارلیک
نویسنده: نسیم عسگری
قیمت: 40,000 تومان
کتاب نگاهی به معماری ایرانی
نویسنده: نسیم عسگری
انتشارات: مارلیک

نگاهی به معماری ایرانی

بخشی از مقدمه کتاب نگاهی به معماری ایرانی به نویسندگی نسیم عسگری  :
ارائه تصویری کلی از سیر تحول این معماری در طول تاریخ به مدد معرفی دقیق نمونه های مهم و ارزنده، تعیین مشخصات آثار و ابنیه دوره های مختلف، تفاوت ها و تشابه های آثار این دوره ها و تعیین نقاط عطف تاریخ آن، می تواند مسیری جهت شناخت عمیق تر برای شروع این تحقیقات ممکن نماید.

بی شک شناخت معماری ایرانی، نه تنها مشقی برای هر دانشجو و پژوهشگر معماری ایران زمین است، بلکه لازم و ملزومی در روند توامان قرائت و انشا برای هر طراح است که در ذهن خود به جستجوی اثری با رویکرد ایرانی پایدار، بر پایه خرد زیست پیشینیان می اندیشد.
دیدن یک بنا، می تواند تجربه ای با قابلیت بهتر از مطالعات کتب در اختیار افراد قرار دهد. اما باید پذیرفت این ملاقات با ابنیه، نمی تواند در مدت کوتاهی، جز با استعانت به مدارک تصویری، مهیا گردد.

بر این اساس در کتاب، سعی شده، تا با حداقل بهره گیری از نوشتار، فرصت دوچندان برای تجسم فضاهای موجود در گستره ی معماری ایرانی را، به کمک تصاویر متنوع از زوایای مختلف، ممکن ساخته که مسلما به منظور حصول نتیجه مطلوب، نیازمند بازبینی و ممارست در تکمیل و تکامل تدریجی آن است، که در صورت کسب سعادت نقد و ارزیابی این مجموعه از دیدگاه صاحبنظران، اساتید، همکاران و دانش پژوهان رشته معماری، این مهم با سرعت بیشتر محقق می شود.

نگاهی به معماری ایرانی

ویژگی ها
ناشر: مارلیک
نویسنده: نسیم عسگری
برند مارلیک

نظرات کاربران درباره نگاهی به معماری ایرانی

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد نگاهی به معماری ایرانی نظر می دهد.

ارسال نظر درباره نگاهی به معماری ایرانی

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید