بلوغ جسمی و روانی در پسران

وضعیت موجودی موجود
ناشر: ما و شما
نویسنده: ساداتیان - آذر - حاج بابایی - نوحی و ...
قیمت قبلی: 100,000 تومان
قیمت: 90,000 تومان

کتاب بلوغ جسمی و روانی در پسران
نویسنده: ساداتیان - آذر - حاج بابایی - نوحی و ...
انتشارات: ما و شما

بلوغ جسمی و روانی در پسران

<span span="" style="" font-family:"="">آینده هر جامعه ای در گرو کودکان ، نوجوانان ، و جوانان آنم جامعه است و اگر امکانات لازم برای رشد و ترقی و کمال آنها فراهم شود سعادت دنیا و آخرت آن جامعه تضمین شده است. اما قبل از هر چیز لازم است بدانیم این گروه دارای چه ویژگی ها و خصایصی هستند تا بر اساس آنها برنامه ریزی کنیم.
اگر چه خواسته های والدین و مسئولین حکومتی از نوجوانان و جوانان ایده آل و مطلوب است و خود و نوجوانان نیز طالب آنها هستند ( رسیدن به مقام های علمی و معنوی بالا ، پرهیز و دوری از ناهنجاریهای اخلاقی و ....) ولی متأسانه در بسیاری از موارد ، روش رسیدن به آنها غیر اصولی و نادرست است و ماحصل آن ه مان چیزی است که برخی از جوامع و از جمله ما با آن روبرو هستیم اگر می خواهیم جوانان و نوجوانان  ما به راه کج منحرف نشوند و در جهت تکامل و پیشرفت قدم بگذارند ابتدا بایستی راه درست را به آنان نشان داد. توانمندی های آنان را در نظر گرفت ، علل و عوامل زمینه ساز  انحراف را شناسایی نمود و تا حد امکان آنها را برطرف کرد و از همه مهمتر روش ها صحیح بر خورد با مشکلات را به آنان آموخت و امکتنات لازم را نیز فراهم کرد. اگر شور و هیجان جوانان و نوجوانان را با فراهم آوردن کار و تفریحات سالم اغنا و هدایت نکنیم بدون شک با کوچکترین لغزشی به سمت اعتیاد و یا بزهکاری سوق خواهند یافت و .... تشنگی را نمی توان با خوردن غذا برطرف نمود و همین طور بالعکس.
ما در این کتاب سعی نموده ایم تا اصولی کلی تغییرات ، خصوصیات و ویژگی های اصلی و در عین حال طبیعی جسمانی و روحی روانی این دوران را شرح دهیم و بر نوجوانان و والدین و مسئولین حکومتی است تا با برنامه ریزی اصولی و علمی و فراهم آوردن امکانات به یک جامعه سالم و ایده آل برسیم.
نگارش سوم این کتاب در کمتر از دو سال از نگارش اول ، مدیون نظرات و پیشنهادهای شما هموطنان عزیز  بوده و سپاسگزار خواهیم بود همچنان گذشته با تکمیل فرم نظر خواهی آخر کتاب در این امر مهم ما را یاری نمایید.

بلوغ جسمی و روانی در پسران

ویژگی ها
ناشر: ما و شما
نویسنده: ساداتیان - آذر - حاج بابایی - نوحی و ...
برند انتشارات ما و شما

نظرات کاربران درباره بلوغ جسمی و روانی در پسران

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد بلوغ جسمی و روانی در پسران نظر می دهد.

ارسال نظر درباره بلوغ جسمی و روانی در پسران

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید