هم وابستگی دیگر بس است

وضعیت موجودی موجود
100 رای
تعداد صفحه: 388
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: حسام الدین معصومیان شرقی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: روانشناسی
ناشر: بهجت
نوع جلد: شومیز
نویسنده: ملودی بیتی
قیمت قبلی: 360,000 تومان
قیمت: 306,000 تومان

هم وابستگی دیگر بس است

کتاب هم وابستگی دیگر بس است اثر ملودی بیتی به ترجمعه حسام الدین معصومیان شرقی توسط انتشارات بهجت در 388 صفحه به چاپ رسیده است.

ملودی بتی نویسنده آمریکایی،با توجه به حکمت شفابخشی دوازده مرحله ای، مسیحیت و ادیان شرقی، کتابهای بیشماری در مورد رشد و روابط شخصی به تحریر در آورده است. ملودی با انتشار "هم وابستگی" در سال 1986 ، به نویسنده ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون ها خواننده نیازمند به روابط سالم تر هدیه کرد. او در مالیبو، کالیفرنیا زندگی می کند.

چگونه کنترل دیگران را رها کنیم و مراقبت از خود را شروع کنیم» آیا در خانواده و اطرافیان شما، فردی وجود دارد که درگیر مشکلات او شده اید؟ آیا مشکل او را مشکل خود می دانید به طوریکه در تلاش نجات او هستید؟ آیا سعی می کنید او را تغییر دهید و فکر می کنید اگر او تغییر کند، حال شما بهتر می شود و شاد و خوشبخت خواهید شد؟ اگر چنین است، شما نیز ممکن است مانند بسیاری دیگر که در جریان مراقبت از دیگری و تغییر دادن او، زندگی خود را نادیده گرفته و فراموش کرده اند، هم وابسته باشید و به احتمال بخوانید خود را در این کتاب بازیابید.

قسمتی از مقدمه کتاب:

ما فقط قادر به تغییر خود هستیم، آن هم در صورتی که با نیروی اراده کائنات هماهنگ شویم. برای این کار لازم است تغییری کلی در دیدگاه و باورهای کهنه خویش دهیم و هم‌وابستگی را دیگر کنار بگذاریم. نویسنده در کتاب حاضر با زبانی ساده به ما کمک می‌کند تا نسبت به حال بدمان آگاهی یابیم، دیگران را باعث بد بودن حال خود ندانیم. مسئولیت حال بدمان را بپذیریم و خود هم‌وابسته‌مان را شناسایی کنیم، و به مرور به وضعیت دروغین و کسالت‌بار زندگی‌مان پایان بخشیم و زندگی شاد و آزادانه‌ای را شروع کنیم. همچنین نویسنده بر اساس دیدگاه هم‌وابستگی، تکلیف و خویش‌کاری‌ خانوادها و کسانی را که خواهان تغییر دادن فرد مشکل‌دار هستند روشن می‌کند.

شما می توانید با خرید کتاب هم وابستگی دیگر بس است از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

هم وابستگی دیگر بس است

ویژگی ها
تعداد صفحه: 388
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: حسام الدین معصومیان شرقی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: روانشناسی
ناشر: بهجت
نوع جلد: شومیز
نویسنده: ملودی بیتی

نظرات کاربران درباره هم وابستگی دیگر بس است

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد هم وابستگی دیگر بس است نظر می دهد.

ارسال نظر درباره هم وابستگی دیگر بس است

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با هم وابستگی دیگر بس است

نشر بهجت
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید