نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

وضعیت موجودی موجود
6 رای
برند آگه
تعداد صفحه: 288
سال چاپ: 1401
ناشر: آگه
نوع جلد: شومیز
نویسنده: رضا شیرزادی
قیمت: 55,000 تومان

کتاب نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن
نویسنده: رضا شیرزادی
انتشارات: آگه

نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

 کتاب نوسازی، توسعه، جهانی شدن، با توجه به اینکه نویسنده خود تأکید کرده که حاصل مطالعه و دغدغه های چندین ساله‌اش می‌باشد، داری تقسیم بندی مشخص و مناسب در ارائه موضوعات برخوردار است و از نظر تعداد و کیفیت ارائه مفاهیم و نظریه‌ها موجود در زمینه توسعه و جهانی شدن نسبت به کتاب‌های موجود در این زمینه از سطح بالایی برخوردار است. مطالعه این اثر را به علاقمندان به حوزه های مورد بررسی کتاب می‌شود چرا که کتاب در ارائه مباحث الگوها نظریه‌ها و پارادایم های مختلف در این حوزه و همین طور با منابع و آثار موجود درباره آن‌ها، کمک خوبی می‌تواند داشته باشد.        
در یک نگاه اجمالی این کتاب در یک دیباچه و سه فصل و یک ضمیمه تنظیم شده است. فصل اول به بررسی مفهوم نوسازی و توسعه، و اصطلاحات مرتبط می‌پردازد و اهداف، ابعاد، مراحل و راه‌های نوسازی و توسعه را مورد بحث قرار می‌دهد. در فصل دوم، عمده‌ترین مکاتب، نظریه‌ها و موضوعات نوسازی و توسعه مورد بررسی قرار می‌گیرند. این فصل به دلیل گستردگی بخش اعظم مطالب کتاب را به خود اختصاص داده است. فصل سوم کتاب به بررسی پدیده‌ی جهانی شدن اختصاص دارد. در این فصل مفهوم، پیشینه، علل، نظریه‌ها، ابعاد، عوامل، ابزارها، مزایا و معایب جهانی شدن مورد بحث قرار می‌گیرد. همچنین، در بخش پیوست، بررسی و نقد سه کتاب در زمینه‌ی موضوعات مورد بحث در این نوشته ارائه شده است.  
در دیباچه کتاب نویسنده به صورت کوتاه به بیان بسترها و زمینه‌ها تاریخی تجدد در اروپای غربی و تبع آن اقتباس آگاهانه و عامدانه کشورهای غربی و غیر غربی از مدرنیته، در قالب مدرنیزاسیون یا نوسازی می‌پردازد.

نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

ویژگی ها
تعداد صفحه: 288
سال چاپ: 1401
ناشر: آگه
نوع جلد: شومیز
نویسنده: رضا شیرزادی
برند آگه

نظرات کاربران درباره نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن نظر می دهد.

ارسال نظر درباره نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با نوسازی ، توسعه ، جهانی شدن

ادبیات 3 انسانی سری EQ سیاسی اقتصاد نشر آگاه
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید