روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده

وضعیت موجودی موجود
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: مرتضی ساعدی - سمیه شاهمرادی
قیمت قبلی: 240,000 تومان
قیمت: 218,000 تومان

کتاب روانشناسی شخصیت
نویسنده: مرتضی ساعدی - سمیه شاهمرادی
انتشارات: مدرسان شریف

روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده

 مقدمه را شروع مي‌كنيم با حمد و سپاس از خداوند قادر متعادل كه اين توانايي را عطا فرمود تا بتوانيم اين اثر را به رشته تحرير دربياوريم. دانشجويان گرامي باتوجه به سال‌ها تدريس در مقاطع مختلف و ارتباط مستقيمي كه با شما داشته‌ايم به اين نتيجه رسيديم كه يك منبع مطمئن و با كيفيت كه خواسته شما را براي فهم بهتر اين درس و پاسخگويي به تست‌هاي كنكور مرتبط با اين درس را برآورده سازد ، تأليف نماييم.
دانشجويان عزيز كتاب مورد نظر داراي ويژگي‌هاي زير مي‌باشد :
1ـ تمام مطالب و مفاهيم درسي به صورت كامل توضيح داده شده است و براي فهم بهتر شما دانشجويان عزيز بعد از پايان هر مبحث چندين مثال و تست قرار داده شده است.
2ـ در پايان هر فصل تست‌هاي كنكورهاي سراسري و آزاد قرار داده شده است؛ لازم به ذكر است كه پاسخ‌هاي اين تست‌ها اكثراً تشريحي مي‌باشد. نقطه قوت اين روش در اين است كه دانشجو اولاً به صورت صددرصد با تست‌هاي كنكور هر فصل آشنا مي‌شود و ثانياً كاربرد مطالب را به صورت عيني در تست‌هاي بيان شده مشاهده مي‌شود.
3ـ در پايان هر فصل يك آزمون قرار داده شده كه دانشجو با حل كردن اين تست‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پي برده و مي‌تواند براي رفع نقاط ضعف خود اقدام نمايد.
4ـ به دليل وجود نكات متنوع و زيادي كه در اين درس وجود دارد براي اينكه شما دانشجويان عزيز بتوانيد به تمامي نكات اشراف كامل داشته باشيد تنها راه حل را در اين ديديم كه تست‌هاي گوناگون و متنوع در اين كتاب گنجانده شود تا شما با تمام نمونه‌هايي كه مي‌تواند به عنوان سئوال در كنكور مطرح ‌شود آشنا شويد

روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده

ویژگی ها
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: مرتضی ساعدی - سمیه شاهمرادی
برند مدرسان شریف ( کارشناسی ارشد)

نظرات کاربران درباره روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده نظر می دهد.

ارسال نظر درباره روانشناسی شخصیت میکرو طبقه بندی شده

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بر اساس سلیقه شما...

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید