آناتومی تمرینات قدرتی

وضعیت موجودی موجود
18 رای
برند حتمی
تعداد صفحه: 200
سال چاپ: 1401
قطع: رحلی
مترجم: نیک روان - متشرعی - زروار - حتمی رازلیقی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: بدنسازی و پرورش اندام
ناشر: حتمی
نوع جلد: شومیز
نویسنده: فردریک دلاویر
قیمت قبلی: 269,000 تومان
قیمت: 259,000 تومان

آناتومی تمرینات قدرتی

کتاب آناتومی تمرینات قدرتی اثر فردریک دلاویر با ترجمه نیک روان - متشرعی - زروار - حتمی رازلیقی توسط انتشارات حتمی در 200 صفحه به چاپ رسیده است.

فروش بیش از یک میلیون نسخه این کتاب به همراه تمرینات جدید، حرکات کششی افزوده شده و تصویرسازی‌های ثبت شده، به شما درک کاملا جدیدی از اینکه چگونه عضلات در حین تمرینات قدرتی اجرا می‌شوند، خواهد داد. این کتاب پرفروش‌ جزئیات دیدنی متون آناتومی را با بهترین توصیه‌های تمرینات قدرتی ترکیب می‌کند. بیش از 600 تصویر رنگی، کار عضلات اصلی را همراه با تمامی ساختارهای اطراف مربوط به آن مانند استخوان‌ها، لیگامنت‌ها، تاندون‌ها و بافت‌های پیوندی آشکار می‌سازد. همانند داشتن اشعه ایکس برای هر تمرین، تصاویر آناتومیکی هم سطح ظاهری، هم عمقی لایه‌ها را نشان می‌دهد و به تفصیل چگونگی وضعیت‌های گوناگون بدن و عضلات درگیر شده‌ی تحت تاثیر را تشریح و روی ساختارهای بنیادی تاکید می‌کند. صفحات جدید آسیب‌های متداول تمرینات قدرتی را همراه با جذابیتی گیرا نشان می‌دهند و با ارائه احتیاط‌های لازم شما را به انجام تمرینات با ایمنی بیشتر کمک می‌کند. احمد نیک روان دانشجوی دوره دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش رفتار حرکتی؛ دارای 3 سال سابقه تدریس در دانشگاه تهران و سمنان؛ دارای 5 کتاب تالیف و ترجمه در زمینه تربیت بدنی و علوم ورزشی؛ دارای 5 مقاله چاپ شده در مجله‌های علمی و پژوهشی و چندین مقاله علمی ترویجی؛ سابقه مربیگری و تدریس در رشته‌های ورزشی کاراته، والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و کبدی. ابراهیم متشرعی دانشجوی دکتری رفتار حرکتی دانشگاه شهید بهشتی؛ دارای 6 مقاله علمی و پژوهشی داخلی؛ دارای 1 عنوان مقاله ISI ؛ دارای 5 مقاله همایش‌های علمی داخلی؛ دارای 3 مقاله ارائه شده در همایش‌های علمی خارجی؛ دارای 6 عنوان کتاب تألیف و ترجمه تربیت بدنی و علوم ورزشی؛ مجری 2 طرح پژوهشی؛ تدریس در مؤسسات آموزش عالی؛ کسب مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون. محسن زروار کارشناس ارشد حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی از دانشگاه تهران؛ مدرس بدنسازی استان ایلام؛ دارای مربیگری رسمی بدنسازی از فدراسیون بدنسازی و دارای چندین عناوین قهرمانی در بادی کلاسیک و بدنسازی.

شما می توانید با خرید کتاب آناتومی تمرینات قدرتی از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

آناتومی تمرینات قدرتی

ویژگی ها
تعداد صفحه: 200
سال چاپ: 1401
قطع: رحلی
مترجم: نیک روان - متشرعی - زروار - حتمی رازلیقی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: بدنسازی و پرورش اندام
ناشر: حتمی
نوع جلد: شومیز
نویسنده: فردریک دلاویر
برند حتمی

نظرات کاربران درباره آناتومی تمرینات قدرتی

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد آناتومی تمرینات قدرتی نظر می دهد.

ارسال نظر درباره آناتومی تمرینات قدرتی

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید