پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی

وضعیت موجودی نا موجود
8 رای
برند سمت
مترجم: جمعی از ان
ناشر: سمت
نویسنده: جوی آ. پالمر
قیمت: 25,000 تومان
کتاب پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی
نویسنده: جوی آ. پالمر
مترجم: جمعی از ان
انتشارات: سمت

پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی

اين اثر ارزشمند به توصيه استاد فقيد مرحوم دكتر علي‌محمد كاردان، مدير سابق گروه علوم تربيتي سمت، ترجمه شد. مرحوم دكتر علي‌محمد كاردان از بدو تأسيس سازمان سمت، مديريت گروه علوم تربيتي را عهده‌دار بودند و همواره در تصميم‌گيريهاي مهم سازمان در شوراي پژوهشي و جلسات مختلف نقش اساسي داشتند.

در طول مدت همكاري ايشان، حدود 90 عنوان كتاب از سوي گروه علوم تربيتي منتشر شده است. از ويژگيهاي بارز ايشان دقت علمي كم‌نظير در ارزيابي و داوري طرحها و كتابهاي واصله و تواضع و فروتني در برخورد با صاحبان آثار به ويژه در انعكاس كاستيها و مشكلات اثر بود.

براي رفع اين كاستيها نيز پيشنهادهاي ارزنده‌اي به صاحبان آثار ارائه مي‌نمودند و موجب مي‌شدند اصلاحات مقتضي در كتابها به عمل آيد. اكنون ضمن گراميداشت ياد ايشان، از درگاه خداوند سبحان علو درجات را برايشان مسئلت داريم.
كتاب حاضر جلد دوم مجموعة دو جلدي انديشمندان تعليم و تربيت (Thinkers on Education) است كه پالمر (Palmer, 2007) آن را تدوين كرده است.
جلد اول كتاب، تحت عنوان پنجاه‌ انديشمند عمدة تعليم و تربيت(Fifty Major Thinkers on Education) به مربيان قديمي تعليم و تربيت اختصاص يافته كه اين مربيان عمدتاً در مراكز دانشگاهي شناخته شده‌اند و كتابهايي دربارة آنها منتشر شده است. ولي انديشمندان معرفي‌شده در جلد دوم كه معاصران تعليم و تربيت هستند، چندان در مراكز علمي و دانشگاهي شناخته‌شده نيستند.

بنابراين گروه پژوهشي علوم تربيتي سازمان سمت تصميم گرفت فقط جلد دوم، با عنوان پنجاه انديشمند معاصر تعليم و تربيت (Fifty Modern Thinkers on Education) ترجمه شود.
در متن اصلي كتاب در معرفي انديشمندان و آراء آنها در برخي موارد مفاهيمي مانند تعليم و تربيت سكولار، دموكراتيزه كردن تعليم و تربيت و ... به كار رفته كه ممكن است مورد تأييد گروه علوم تربيتي سازمان «سمت» نباشد و بايد با ديد نقادانه به آنها نگريست.
كتاب حاضر براي دانشجويان رشته علوم تربيتي و روان‌شناسي ترجمه شده است.

ارسال کتاب های دانشگاهی در اسرع وقت با پیک

کتاب پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی ( از پیاژه تا عصر حاضر ) منتشر شده توسط انتشارات سمت در سایت یکتا موجود می باشد.

شما می توانید کتاب های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در سایت سفارش دهید یا با شماره ی 66403535 تماس بگیرید.

\"\"9328

پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی

ویژگی ها
مترجم: جمعی از ان
ناشر: سمت
نویسنده: جوی آ. پالمر
برند سمت

نظرات کاربران درباره پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی نظر می دهد.

ارسال نظر درباره پنجاه اندیشمند نوین علوم تربیتی

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید