مبانی فناوری اطلاعات تاج فر

وضعیت موجودی موجود
14 رای
برند آتی نگر
ناشر: آتی نگر
نویسنده: امیر هوشنگ تاج فر
قیمت: 155,000 تومان

کتاب مبانی فناوری اطلاعات
نویسنده: امیر هوشنگ تاج فر
انتشارات: آتی نگر

مبانی فناوری اطلاعات تاج فر

کتاب «مبانی فناوری اطلاعات» از سوی دکتر امیر‌هوشنگ تاج‌فر، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تهران، با هدف برطرف‌کردن کاستی منابع حوزه فناوری اطلاعات، در سه بخش اصلی و 13 فصل تدوین شده‌است.

بخش نخست کتاب با عنوان «مبانی کلی فناوری اطلاعات» در 6 فصل به موضوعاتی همچون موارد بنیادی فناوری اطلاعات، تاریخچه فناوری اطلاعات، تاثیرات فناوری اطلاعات، دگرگونی صنایع با گسترش فناوری اطلاعات، زیرساخت فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات در سازمان‌ها  اشاره کرده‌است.

«پروژه‌های فناوری اطلاعات» عنوان دومین بخش کتاب حاضر است که در سه فصل به ‌نکات بنیادی پرژه‌های فناوری اطلاعات،‌ چرخه حیات پروژه‌های فناوری اطلاعات و چالش‌های پروژه‌های فناوری اطلاعات پرداخته‌است.

نویسنده در فصل هفتم، مهمترین جنبه‌های پروژه‌های فناوری اطلاعات را به پروژه‌های وابسته به داده‌ یا اطلاعات،‌ پروژه‌هایی برای ایجاد یا گسترش اتوماسیون و‌ پروژه‌هایی برای امکان‌سنجی تقسیم کرده‌است.‌

بخش سوم کتاب با عنوان «ابزارهای فناوری اطلاعات» در چهار فصل به طرح مباحثی مرتبط با ‌داده‌ اطلاعات و دانش‌،‌ نرم‌افزار و ذخیره‌سازی داده و اطلاعات می‌پردازد.
 
کتاب حاضر، حاصل چندین سال تحقیق و دو دهه تجربه و تدریس نویسنده در زمینه صنعت و فناوری اطلاعات است. در این اثر، سعی شده از زبان بسیار ساده‌ای برای انتقال مفاهیم استفاده شود تا حتی افرادی که هیچگونه تجربه‌ای در مورد فناوری اطلاعات ندارند، بتوانند استفاده مفیدی از آن داشته باشند. 

این کتاب، همچنین به‌عنوان یک کتاب درسی طراحی و تدوین شده و به‌نحوی به نگارش درآمده‌است که در مقاطع مختلف دانشگاهی، به‌ویژه برای درس مبانی فناوری اطلاعات، قابل تدریس باشد.

مبانی فناوری اطلاعات تاج فر

ویژگی ها
ناشر: آتی نگر
نویسنده: امیر هوشنگ تاج فر
برند آتی نگر

نظرات کاربران درباره مبانی فناوری اطلاعات تاج فر

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد مبانی فناوری اطلاعات تاج فر نظر می دهد.

ارسال نظر درباره مبانی فناوری اطلاعات تاج فر

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بر اساس سلیقه شما...

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید