روابط عمومی کاربردی در صنعت

وضعیت موجودی موجود
ناشر: چاپ و نشر
نویسنده: دکتر حاجی محمد احمدی
قیمت: 15,000 تومان

روابط عمومی کاربردی در صنعت

دکتر حاجی محمد احمدی نویسنده این کتاب در خصوص علت انتشار آن گفت: روابط عمومی در جامعه ما معمولا به صورت عمومی و کلی مورد استفاده واقع می شود در حالی که در دنیای امروز روابط عمومی وارد مرحله جدیدی شده است و این مرحله همان تخصص گرایی روابط عمومی است و شرایط به گونه ای است که هر حوزه فعالیتی که وجود دارد مناسبات و کارکردهای خاص خویش را دارد که نیاز به روابط عمومی خاص آن حوزه دارد.


وی افزود: بنابراین ضرورت ایجاد می کرد که این کتاب گردآوری و تالیف شود و این را هم باید گفت که اصل وزادگاه روابط عمومی حرفه ای در حوزه صنعت رخ داده است.


احمدی تاکید کرد: وظایف این علم انسانی در کتاب به پنج قلمرو تقسیم شده است که عبارتند از مدیریت، اطلاع رسانی، آموزش، تبلیغات و اطلاع یابی که هریک به طور کامل شرح داده شده است.


نویسنده کتاب روابط عمومی کاربردی یادآور شد: پرسش این است که مدیریتی که رهبری روابط عمومی را در یک سازمان تولیدی و صنعتی در دست دارد چگونه شخصی باید باشد؟ فعالیتش چیست؟ آیا وظایف روابط عمومی در یک محیط صنعتی را می شناسد؟ آیا صنعت را به خوبی درک می کند؟ روابط او با مدیران، کارکنان، کارشناسان و کارگران چگونه است؟


وی گفت: روابط عمومی مدیریت ارتباطات به منظور رسیدن به تفاهم است و در راه رسیدن به این موضوع آگاهی، شناخت، عشق و علاقه از جمله مسایل بنیادی است که راه موفقیت را هموار می کند و تا روابط عمومی انسانی نداشته باشیم هرگز و در هیچ جا نمی توانیم موفق شویم. پس باید کوشید روابط عمومی را از خویشتن شروع کرد.

روابط عمومی کاربردی در صنعت

ویژگی ها
ناشر: چاپ و نشر
نویسنده: دکتر حاجی محمد احمدی
برند شرکت چاپ و نشر بازرگانی

نظرات کاربران درباره روابط عمومی کاربردی در صنعت

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد روابط عمومی کاربردی در صنعت نظر می دهد.

ارسال نظر درباره روابط عمومی کاربردی در صنعت

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید