فیلسوفان بد کردار

وضعیت موجودی موجود
8 رای
برند امیرکبیر
تعداد صفحه: 336
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: احسان شاه قاسمی
ناشر: امیرکبیر
نوع جلد: شومیز
نویسنده: نایجل راجرز - مل تامپسون
قیمت قبلی: 180,000 تومان
قیمت: 162,000 تومان

فیلسوفان بد کردار

کتاب «فیلسوفان بدکردار» نوشته‌ی مشترک «نایجل راجرز» و «مل تامپسون»  را «احسان شاه‌قاسمی» به فارسی برگردانده است. این کتاب به بررسی زندگی خصوصی و اجتماعی هشت فیلسوف برجسته همچون «ژان ژاک روسو»، «آرتور شوپنهاور»، «فردریش نیچه»، «برتراند راسل»، «لودویگ ویتگنشتاین»، «مارتین هایدگر»، «ژان پل سارتر» و «میشل فوکو » می‌پردازد و نتیجه می‌گیرد آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری ارائه می‌کنند ریشه در پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌ها دارد.

در توضیح پشت جلد آمده است: «کتاب فیلسوفان بدکردار از جهت نگاه جامعی که به فلسفه به عنوان مجموعه‌ای از فیلسوف و فلسفه‌پردازی دارد، اثری استثنایی به شمار می‌رود. این کتاب با کنکاشی در زندگی خصوصی و اجتماعی هشت فیلسوف برجسته، نشان می‌دهد که آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری ارائه می‌کنند تا حدود زیادی واکنش به پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌ها دارد، بنابراین استدلال نایجل راجرز و مل تامپسون این است که نگاه ذات‌گرایانه به فلسفه و جداکردن اثر از پدیدآورنده، کاری گمراه کننده است. نایجل راجرز فارغ‌التحصیل رشته تاریخ و تاریخ هنر از دانشگاه کمبریج است.

کتاب‌های او که موضوعات مختلفی مثل تاریخ، اخلاق، هنر و فلسفه را دربرمی‌گیرد، به ده زبان دنیا ترجمه شده‌اند. راجرز عمده وقت خود را به مطالعه، نگارش و ویرایش متون علمی و فلسفی می‌گذراند.

مل تامپسون نویسنده بریتانیایی و استاد دانشگاه در حوزه فلسفه و اخلاق است. او کتاب‌هایی هم در حوزه فلسفه مذهب و فلسفه مذاهب شرقی و به‌خصوص بودیسم نوشته است و بیشتر به دلیل انتشار خودآموزهای فلسفه شناخته شده است.» کتاب حاضر را انتشارات «امیرکبیر» منتشر کرده است.

فیلسوفان بد کردار

ویژگی ها
تعداد صفحه: 336
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: احسان شاه قاسمی
ناشر: امیرکبیر
نوع جلد: شومیز
نویسنده: نایجل راجرز - مل تامپسون
برند امیرکبیر

نظرات کاربران درباره فیلسوفان بد کردار

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد فیلسوفان بد کردار نظر می دهد.

ارسال نظر درباره فیلسوفان بد کردار

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با فیلسوفان بد کردار

نشر امیرکبیر فلسفی
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید