کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2

وضعیت موجودی موجود
ناشر: سیمای دانش
نویسنده: مهران قدرتی
قیمت: 40,000 تومان
کتاب کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2
نویسنده: مهران قدرتی
انتشارات: سیمای دانش

کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2

مهندس \"مهران قدرتی\" از انتشار کتابی با عنوان آموزش کاربردی ArcGIS10.2 با تاکید بر مسائل مهندسی آب و محیط زیست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس \"مهران قدرتی\" مولف کتاب \"آموزش کاربردی ArcGIS10.2 با تاکید بر مسائل مهندسی آب و محیط زیست\" با اعلام این خبر گفت:

-در سال 1390 کتابی با عنوان \" آموزش کاربردی ArcGIS در مهندسی آب- هیدرولوژی و هیدروژئولوژی\" از طرف مولف کتاب حاضرمنتشر شد و مورد استقبال کارشناسان و دانشجویان واقع شد طوری که در عرض چند ماه چاپ دوم آن نیز با یک فصل اضافه منتشر گردید.

کتاب فوق بر حسب نسخه ArcGIS9.3 تهیه شده بود. کارشناس معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای تهران همچنین با اشاره به اینکه در کتاب حاضر، هسته اصلی کتاب قبلی حفظ شده است، اظهار کرد: این جلد از کتاب بر حسب نسخه ArcGIS10.2 توضیح داده شده و در برخی از فصول کتاب نیز بر حسب نیاز علاقمندان، موضوعات جدیدی با داده‌های متفاوت اضافه شده است. وی ادامه داد: همچنین سه فصل جدید با موضوعات \"تهیه خروجی\"، \"ژئوپروسسینگ و جستجوها\" و \" کاربرد منطق فازی در GIS\" به این کتاب اضافه شده است.

مولف کتاب \"آموزش کاربردی ArcGIS10.2 با تاکید بر مسائل مهندسی آب و محیط زیست\" با بیان اینکه مطالب کتاب طوری تنظیم شده که دانشجویان و کارشناسان رشته‌ها و تخصص‌های مختلف بتوانند از اغلب فصول کتاب بهره لازم را ببرند، تصریح کرد: در فصول مختلف مثال‌هایی از موضوعات مهندسی آب و در مواردی از محیط زیست ارائه شده و تنها فصل های شش و هفت به صورت ویژه برای دانشجویان و متخصصین آب، محیط زیست، منابع طبیعی، آبیاری و زهکشی تدوین شده است.

قدرتی در پایان یادآور شد: در این کتاب از آمار و اطلاعات و نقشه‌های مناطق مختلف کشور استفاده شده و تاکید می‌گردد که داده‌های مورد استفاده در این کتاب آموزشی بوده و به هیچ وجه قابل استناد در گزارش‌ها و مطالعات نخواهد بود.

گفتنی است کتاب \"آموزش کاربردی ArcGIS10.2 با تاکید بر مسائل مهندسی آب و محیط زیست\" همراه با یک لوح فشرده، شامل 10 فصل است که در 285 صفحه توسط انتشارات سیمای دانش، با قیمت 18000 تومان منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2

ویژگی ها
ناشر: سیمای دانش
نویسنده: مهران قدرتی
برند آذر / سیمای دانش

نظرات کاربران درباره کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2 نظر می دهد.

ارسال نظر درباره کتاب آموزش کاربردی ArcGIS10.2

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید