پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

وضعیت موجودی موجود
12 رای
برند هرمس
تعداد صفحه: 198
سال چاپ: 1402
قطع: پالتوئی
مترجم: حميده بحريني
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: فلسفه
ناشر: هرمس
نوع جلد: شومیز
نویسنده: دنيل كلاك - ريموند مارتين
قیمت قبلی: 146,000 تومان
قیمت: 124,100 تومان

پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است اثر دنيل كلاك - ريموند مارتين با ترجمه حميده بحريني توسط انتشارات هرمس در 198 صفحه به چاپ رسیده است.

دنيل كلاك (متولد 1955 در زاگرب ، کرواسی) فیلسوف کروات-آمریکایی است که در زمینه های فلسفه ذهن ، هویت شخصی ، علم شناختی ، فلسفه علم ، فلسفه ریاضیات ، فلسفه منطق ، فلسفه دین و زیبایی شناسی فعالیت می کند. وی استاد فلسفه در دانشگاه ویلیام پاترسون در نیوجرسی و وابسته به مرکز علوم شناختی دانشگاه راتگرز (RuCCS) است. کلاک بنیانگذار درمان فلسفی است که به عنوان دینامیک شناختی شناخته می شود.

نویسندگان این کتاب با طرح پرسش‌هایی درباره‌ مسائل مختلف نشان می‌دهند فلسفه، مجموعه‌ای از اطلاعات نیست، بلکه پرسشگری و خردورزی است و توجه دانشجویان را به مهارت‌هایی جلب می‌کنند که برای برخورد نقادانه با مطالبی که معمولاً در دوره‌های مقدماتی فلسفه مطرح می‌شود، مورد نیاز است.

نويسندگان اين كتاب كوشيده‌اند به شيوه‌اي‌ سقراطي به عرصه داشته‌ها و دانش‌هاي ما بپردازند تا در نهايت «نمي‌دانم» سقراط را به يادمان آورند.

سؤال پرسیدن هنری است که با مبنا قرار دادن این نگاه که طرف مقابل انسانی است چون ما می‌تواند سنگ‌بنای اصلی در دست‌یافتن به پاسخهای مناسب و نتایج ارزشمند در هر گفتگویی باشد.

سؤال پرسیدن علاوه بر آنکه می‌تواند یکی از کلیدهای اصلی در ایجاد و شروع هر ارتباطی باشد، امکان حفظ گفتگو در مسیری درست و سالم را فراهم می‌آورد. خواه این پرسشها درباره آب و هوا یا زمان باشند یا درباره مسایل دیگری چون شغل، علایق، مسایل بنیادین در باب هستی و مانند آن، امکان برقراری هر گفتگویی را میسر می‌کنند.

شما می توانید با خرید کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

ویژگی ها
تعداد صفحه: 198
سال چاپ: 1402
قطع: پالتوئی
مترجم: حميده بحريني
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: فلسفه
ناشر: هرمس
نوع جلد: شومیز
نویسنده: دنيل كلاك - ريموند مارتين
برند هرمس

نظرات کاربران درباره پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است نظر می دهد.

ارسال نظر درباره پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است

نشر هرمس
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید