از ترس تا شوق زندگی

وضعیت موجودی نا موجود
2 رای
برند نسل نو اندیش
ناشر: نسل نو اندیش
نویسنده: کورت تپرواین
قیمت: 12,900 تومان
کتاب از ترس تا شوق زندگی
نویسنده: کورت تپرواین
انتشارات: نسل نو اندیش

از ترس تا شوق زندگی

در این کتاب نویسنده با مجموعه‌ای از روش‌های آزمایش‌شده، که از درمان‌های کوتاه‌مدت و نیز مشاوره‌های زندگی الهام گرفته شده‌اند، ابزار‌های مجهزی را در اختیارتان می‌گذارد تا هر فردی که به نوعی با انواع ترس‌ها دست به گریبان است، بتواند با کمک آن ابزارها دوباره زندگی را در حیطه‌ی اختیار خود درآورد.

امروزه تعداد بی‌شماری کتاب درباره‌ی ترس یافت می‌شود اما در مقایسه با این تعداد زیاد، منابع بسیار کمی درباره‌ی شور و عشق به زندگی وجود دارد. بیشتر کتاب‌ها یا راجع‌به ترسند یا رمان هستند یا «عشق فزاینده به هیجان و وحشت» را بیان می‌كنند، در حقیقت همان چیزی که در زندگی روزمره نیز با آن مواجه هستیم. این موارد عبارتند از: انواع بخصوصی از ورزش‌ها مانند پرش از ارتفاعات (Bungee-Jumping) یا رفتارها و روش‌های عجیب و مسایل بحث‌برانگیز در مورد رابطه‌ی جنسی.


از سوی دیگر در برابر افزایش شدید انواع بیماری‌های مربوط به ترس قرار داریم. کلینیک‌ها، مطب‌ها و گروه‌های خودیاری باید به این نوع بیماران، راهی برای رسیدن به زندگی عادی و بازگشت به جامعه را نشان دهند. گویی ترس مانند گریپ یا آبریزش بینی است که می‌توانیم آن را ناپدید كنیم اما برای موقعیت یا شانسی که در ترس وجود دارد، به ندرت ارزش قایل می‌شویم که این موقعیت همانا پلی است که ترس، در راه معنا بخشیدن و کیفیت بیشتر زندگی‌مان در اختیار ما قرار می‌دهد.


هدف قطعی و صریح این کتاب برپایی چنین پلی از ترس است تا خویشتن واقعی و عمیق خود را بپذیریم که ترس در زندگی و از طریق نیروهای مؤثر به مثابه‌ی یک نیرو با خودش آشکار می‌کند، به منظور یکی شدن با همه‌ی آن چیزی كه در زندگی هست. این به ظاهر نوعی نگرش تازه است اما به محض این‌كه متوجه شویم مسیر زندگی می‌خواهد هرکسی را از ترس به‌سوی شور زندگی هدایت کند، آن‌گاه تشخیص خواهیم داد که این کتاب برای همه است. در این کتاب به زبانی ساده بیماری‌های شناخته‌شده و قدیمی و نیز بیماری‌های نوظهور ناشی از ترس تشریح می‌شوند.

از ترس تا شوق زندگی

ویژگی ها
ناشر: نسل نو اندیش
نویسنده: کورت تپرواین
برند نسل نو اندیش

نظرات کاربران درباره از ترس تا شوق زندگی

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد از ترس تا شوق زندگی نظر می دهد.

ارسال نظر درباره از ترس تا شوق زندگی

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید