لینکلن در برزخ

وضعیت موجودی موجود
2 رای
تعداد صفحه: 433
سال چاپ: 1399
قطع: رقعی
مترجم: رعنا موقعی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: ستاک
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جورج ساندرز
قیمت قبلی: 59,000 تومان
قیمت: 53,100 تومان

لینکلن در برزخ

کتاب لینکلن در برزخ اثر جورج ساندرز با ترجمه رعنا موقعی توسط انتشارات ستاک در 433 صفحه به چاپ رسیده است.

جورج ساندرز، نویسنده ای آمریکایی است.ساندرز در آماریلوی تگزاس به دنیا آمد و در شیکاگو بزرگ شد. او در سال 1981 در رشته ی مهندسی ژئوفیزیک از دانشگاه کالرادو فارغ التحصیل شد. ساندرز در سال 1988، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی نویسندگی خلاق از دانشگاه سیراکوس دریافت کرد. او در همین دانشگاه با همسر آینده اش، پائولا ردیک، آشنا شد. جورج ساندرز از سال 1997 تا کنون، علاوه بر انتشار کتاب های داستانی و غیرداستانی، استاد نویسندگی خلاق دانشگاه سیراکوس بوده است.

داستان این کتاب حکایت شانزدهمین رئیس‌ جمهور آمریکا است که بر سر مزار پسر یازده‌ ساله‌اش می‌رود و به زندگی پس از مرگ فکر می‌کند.

این داستان توسط چند راوی و به کمک روایت‌های تاریخی نقل شده که بخش‌هایی واقعی و بخش‌هایی نیز غیر واقعی هستند.

اثر حاضر اولین بار در سال 2017 منتشر شد.

خلاصه رمان:

این رمان در فوریه ی سال 1862 جریان دارد در حالی که هنوز یک سال هم از آغاز جنگ داخلی نمی گذرد. نبرد به شکل جدی آغاز شده و مردم کم کم متوجه می شوند که جنگی طولانی و خونبار را در پیش رو دارند. در همین حال، ویلی، پسر یازده ساله ی رئیس جمهور لینکلن، در طبقه ی بالایی کاخ سفید در بستر بیماری افتاده است. برخلاف پیش بینی های پزشکان مبنی بر بهبود اوضاع سلامتی ویلی، او جانش را از دست می دهد و در گورستان جورج تاون به خاک سپرده می شود. روزنامه ها گزارش می کنند که لینکلن چندین بار و به تنهایی به آرامگاه پسرش رفته تا جسد پسرش را در آغوش بگیرد.

جورج ساندرز با استفاده از این واقعیت تاریخی، داستانی فراموش نشدنی درباره ی عشق و فقدان آفریده است؛ داستانی جذاب که از محدودیت های واقعیت و تاریخ فراتر می رود و پا به جهانی ماورایی و پرهیجان می گذارد. لینکلن، خود را در برزخی می یابد که جولانگاه ارواح است.

چه هیجانی داشت! آرزوی من این بود یک‌ بار هم که شده بدون اینکه کسی به من دستور داده باشد و یا بدون اجازه گرفتن از اربابم سوار بر اسب شوم و حال این اتفاق افتاده بود. هیجان‌ زده شده بودم چون قبلاً اگر چنین کاری را بدون اجازه انجام می‌دادم آسمان به زمین می‌آمد.

در آن لحظه من مناطق وسیعی از ایندیانا و اِلِنویز را می‌دیدم (و تغییراتی که در آن‌ها اتفاق افتاده بود را متوجه می‌شدم و حتی مهمان‌نوازی خانه‌هایی که هیچ‌گاه در زندگی‌ام قدم به درون آن‌ها نگذاشته بودم را هم حس می‌کردم) خدای من نمی‌توانم شغل و منصب این آقا را به زبان بیاورم. فقط همین را بگویم که آدم خیلی مهم و قدرتمندی است. کم‌ کم از اینکه به درون چنین مرد مهم و کاردانی وارد شده بودم احساس وحشت کردم؛ اما هنوز در درون او احساس راحتی می‌کردم. به طور ناگهانی این احساس در من شکل گرفت که او باید من را بشناسد. زندگی‌ام را بشناسد. باید ما را بشناسد و از سرنوشت و بلاهایی که بر سر ما آمده آگاه باشد. نمی‌دانم چرا این احساس در من ایجاد شده بود، دلیلش هر چه بود من در آن لحظه چنین حسی داشتم. شاید چون حس نفرت و بیزاری نسبت به من در وجودش نبود چنین حسی در من ایجاد شده بود. قبلاً یک‌ بار حس نفرت و بیزاری در وجود آن مرد ایجاد شده بود و من رَدپایی از آن را در درونش دیدم اما آن مرد با آن برخورد کرده و آن را به حداقل رسانده بود، می‌توان گفت نابودش کرده بود. آن مرد مانند یک کتاب‌ باز بود که همه‌چیز را در درونش می‌شد خواند.

شما می توانید با خرید کتاب لینکلن در برزخ از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

لینکلن در برزخ

ویژگی ها
تعداد صفحه: 433
سال چاپ: 1399
قطع: رقعی
مترجم: رعنا موقعی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: ستاک
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جورج ساندرز

نظرات کاربران درباره لینکلن در برزخ

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد لینکلن در برزخ نظر می دهد.

ارسال نظر درباره لینکلن در برزخ

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید