زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان)

وضعیت موجودی موجود
21 رای
برند نگاه دانش
تعداد صفحه: 376
سال چاپ: 1402
قطع: وزیری
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: زبان انگلیسی
ناشر: نگاه دانش
نوع جلد: شومیز
نویسنده: النازیوسف زاده-هادی جهانشاهی
قیمت قبلی: 190,000 تومان
قیمت: 180,000 تومان

زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان)

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان) اثر النازیوسف زاده-هادی جهانشاهی توسط انتشارات نگاه دانش در 376 صفحه به چاپ رسیده است.

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین در 3 جلد تدوین شده است:

جلد اول: تحت عنوان «آموزش جامع واژگان» به‌صورت کاملاً تخصصی، لغات مربوط به کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد را تحلیل نموده و درعین‌حال منبعی بسیار غنی برای سایر آزمون‌های زبان داخلی و خارجی است. بدلیل وسعت و تنوع منابع بکار رفته (بیش از 36 منبع) در این جلد از کتاب، می‌توان آن را منبعی فراتر از سطح کنکور و مناسب برای گسترش دامنه عمومی لغات انگلیسی دانست. این منبع، 2600 واژه مهم که هر دانشجو باید بداند را گردآوری نموده است. در ویرایش جدید پرفروش‌ترین کتاب واژگان کشور، بیش از 5000 مثال ترجمه‌شده از واژه‌هایی که مکرراً در کنکور تکرار شده‌اند، تلفظ و ترجمه تمام واژه‌ها (به همراه قریب به 10 ساعت فایل صوتی) و ذکر اهمیت هریک از آن‌ها با تأکید بر دایره معنایی لغات گنجانده شده است

جلد دوم: تحت عنوان «گرامر ارشد»، به‌صورت تخصصی برای پاسخگویی به تست‌های گرامر کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها نگاشته شده است. این جلد، علاوه بر آموزش دقیق مباحث مطرح‌شده در کنکور ارشد، حاوی پاسخ‌های دقیق به تست‌های گرامر 12 سال اخیر کلیه رشته‌هاست. با مطالعه آن، می‌توان کاملاً آماده ترجمه متون، تحلیل ساختار جملات و همچنین پاسخگویی به کلوزتست‌های گرامری شد.

تستهای گرامر سال 86 تا 98 کلیه رشت‌ها، آموزش جز به جز و به زبان ساده گرامر و همچنین جدول خلاصه نکات گرامری از مهمترین بخش‌های این کتاب است.

جلد سوم: تحت عنوان «تست واژگان ارشد و دکتری»، به پاسخ‌گویی سؤالات 13سال اخیر واژگان در کنکور ارشد (86 تا 98) کلیه رشته‌ها و دکتری 9 سال اخیر (90 تا 98) می‌پردازد. این جلد علاوه بر این تست‌ها، تکنیک‌های پاسخ به سؤالات متون تخصصی و 20 سری تست تألیفی-تحلیلی واژگان را بر اساس منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری شامل می‌شود.

شما می توانید با خرید کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان) از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان)

ویژگی ها
تعداد صفحه: 376
سال چاپ: 1402
قطع: وزیری
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: زبان انگلیسی
ناشر: نگاه دانش
نوع جلد: شومیز
نویسنده: النازیوسف زاده-هادی جهانشاهی
برند نگاه دانش

نظرات کاربران درباره زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان)

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان) نظر می دهد.

ارسال نظر درباره زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم (تست واژگان)

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید