مرداب روح

وضعیت موجودی نا موجود
تعداد صفحه: 174
سال چاپ: 1401
قطع: رقعی
مترجم: فریبا مقدم
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: روانشناسی
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جیمز هولیس
قیمت قبلی: 105,000 تومان
قیمت: 96,000 تومان

مرداب روح

کتاب مرداب روح ،نویسنده جیمز هولیس به ترجمه فریبا مقدم توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی در 174 صفحه به چاپ رسیده است.

روح مرداب کتابی فوق العاده عالی است که پیام اصلی آن در جمله ای نهفته است که روی جلد این کتاب ذکر شده: رنج ها حرف های جذابی برای گفتن دارند. این کتاب بیان می دارد تمامی رنج هایی که انسان در زندگی با آن مواجه است و این رنج ها را احوال مردابی می نامد، باعث رشد و تعالی روح می شوند اگر حرف و هدف آن رنج را با کندوکاو دریابیم.

این کتاب حکایت مکرر همۀ انسان‌هاست. در این روزگار که نومیدى و احساس درماندگى، واقعیتى همه‌گیر به نظر مى‌رسد، تصور آرامش و شادى ماندگار و ناب، معنایى کاملا دور از ذهن و غیر ملموس شده است و یا به ناگزیر در تسخیر سرگرمى‌های سطحى و زود گذر و وابسته به نمونه‌هایى که خود ناقص و گذرا هستند درآمده است.

هولیس در کتاب مرداب روح از اندیشه‌ها و نظریه‌هاى یونگ و بسیارى اندیشمندان دیگر و همچنین مایه‌هایى از اسطوره‌ها براى روشن شدن منظور خود مدد مى‌گیرد و نمونه‌هاى واقعى از افراد متعدد را که در این مرداب‌هاى روحى گرفتار بوده‌اند و چگونگى پشت سر گذاشتن آن‌ها را مثال مى‌آورد.

فاصله میان امیدها تا واقعیت زندگى، بسیار طولانى است و مشکلات و رنج‌هاى بى‌شمارى را دربرمى‌گیرد. تفاوتى نمى‌کند که بردبارانه شرایط حاضر را که توان‌فرسا و در عین حال اجتناب‌ناپذیر است تاب آورید و با روحیه‌اى قهرمانى با آن برخورد کنید یا فقط دست روى دست بگذارید و ماتم بگیرید. در هر حال فاصله میان امیدهاى شما و زندگى واقعى‌تان بسیار طولانى است. اما روان‌شناسى یونگ که رشد درونى را ترغیب مى‌کند، هدف زندگى را نه خوشبختى، بلکه «یافتن معنا» مى‌داند.

هدف جیمز هولیس در این کتاب برانگیختن تعمق و توافق شما براى دیدار آگاهانه از این مرداب‌هاست. در نهایت شما انتخاب‌هاى محدودى دارید؛ زیرا بخواهید یا نه، بخش عمده‌اى از سفر عمرتان را در این مرداب‌ها مى‌گذرانید.

شما می توانید با خرید کتاب مرداب روح از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

مرداب روح

ویژگی ها
تعداد صفحه: 174
سال چاپ: 1401
قطع: رقعی
مترجم: فریبا مقدم
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: روانشناسی
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جیمز هولیس
برند بنیاد فرهنگ زندگی

نظرات کاربران درباره مرداب روح

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد مرداب روح نظر می دهد.

ارسال نظر درباره مرداب روح

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با مرداب روح

نشر بنیاد فرهنگ زندگی
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید