فیزیک خاک مدرسان شریف

وضعیت موجودی موجود
تعداد صفحه: 242
سال چاپ: 1399
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: کشاورزی و منابع طبیعی
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: صنم بایبوردی
قیمت قبلی: 32,000 تومان
قیمت: 30,400 تومان

فیزیک خاک مدرسان شریف

کتاب فیزیک خاک مدرسان شریف اثر صنم بایبوردی توسط انتشارات مدرسان شریف در 242 صفحه به چاپ رسیده است.

این کتاب یکی از دروس اصلی و پایه در رشته علوم خاک می‌باشد. این مجموعه در برگیرنده مطالبی دقیق و گویا است که دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را به گونه‌ای بنیادی و اساسی با مسائل و مطالب عمده فیزیک خاک آشنا می‌سازد. سعی شده است در این کتاب تمامی مباحث مربوط به اصول خاک هم آورده شوند تا پژوهنده را در رسیدن به بهترین مطالب در کمترین زمان ممکن یاری دهد. کتاب حاضر دارای شش فصل کلی مربوط به بافت و ساختمان خاك، روابط وزني و حجمي خاك، آب خاك و پتانسيل‌هاي آن، حركت آب در خاك، گرماي خاك، تهويه و خصوصيات ديناميكي خاك می‌باشد.

در اثر حاضر هر فصل شامل توضیحات کامل کلیه مطالب و مفاهیم درسی و نکات مهم و کلیدی می‌باشد که از بهترین و کامل‌ترین منابع و مراجع استخراج شده است. همچنین دارای طرح سوالات و مثال های متنوع با کیفیت بالای آموزشی در طی هر فصل می باشد.

در پایان هر فصل یک آزمون قرار داده شده است که دانشجو با حل کردن این تست‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و می‌تواند برای برطرف نمودن نقاط ضعف خود اقدام نماید.به دلیل وجود نکات متنوع و زیادی که در این درس وجود دارد برای اینکه شما دانشجویان عزیز بتوانید به تمامی نکات اشراف کامل داشته باشید تنها راه حل را در این دیدم که تست های گوناگون و متنوع در این کتاب گنجانده شود تا شما با تمام نمونه‌هایی که می‌تواند به عنوان سوال در کنکور مطرح شود آشنا شوید.

در انتهاي كتاب، علاوه بر سوالات آزمون‌هاي دكتري ۹۱، ۹۲ و سراسري ۹۳ با پاسخ كاملاً تشريحي آن‌ها، ۳ مرحله آزمون خودسنجي در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) ارائه شده است.

شما می توانید با خرید کتاب فیزیک خاک مدرسان شریف از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

فیزیک خاک مدرسان شریف

ویژگی ها
تعداد صفحه: 242
سال چاپ: 1399
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: کشاورزی و منابع طبیعی
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: صنم بایبوردی
برند مدرسان شریف ( کارشناسی ارشد)

نظرات کاربران درباره فیزیک خاک مدرسان شریف

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد فیزیک خاک مدرسان شریف نظر می دهد.

ارسال نظر درباره فیزیک خاک مدرسان شریف

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید