مردم شناسی

وضعیت موجودی نا موجود
33 رای
برند ندای آریانا
ناشر: ندای آریانا
نویسنده: محمود رنجبر - هدایت اله ستوده
قیمت: 80,000 تومان
کتاب مردم شناسی
نویسنده: محمود رنجبر - هدایت اله ستوده
انتشارات: ندای آریانا

مردم شناسی

کتاب (مردم شناسی  با تکیه بر فرهنگ مردم ایران ) به قلم نویسنده و محقق بروجردی دکتر\" محمود رنجبر\" استاد انسان شناسی دانشکده علوم اجتماعی تهران مشترک با دکتر \"هدایت اله  ستوده \"تحقیق، تدوین و نگارش شده و اولین بار سال 1380توسط انتشارات (دانش آفرین)به چاپ رسیده و اکنون چاپ هشتم کتاب توسط انتشارات (ندای آریانا) منتشر و به جامعه علمی و پژوهشی کشور ارائه شده است .   
ازدکتر \" محمود رنجبر\"  نویسنده و محقق بروجردی کتاب دیگری با عنوان (باورها و آیین های مردم بروجرد) در حوزه پژوهش در مردم شناختی ، توسط انتشارات (سپند مینو )در سال 1392 در تهران در 325 صفحه به چاپ رسیده که به زندگی اجتماعی ، و آداب و رسوم مردم بروجرد پرداخته است .  
همچنین از  \" محمود رنجبر\"نویسنده بروجردی کتابی با عنوان ( صنایع دستی و چکشی بروجرد ) نیز زیر چاپ می باشد که در ماه های آینده به بازار خواهد آمد که به توصیف و تاریخچه صنعت چلنگری ، مسگری ، ورشو  ، ریختگری و ... در بروجرد پرداخته است  .
دکتر \" محمود رنجبر\"  نویسنده و محقق بروجردی دانش آموخته دکترای انسان شناسی دانشگاه تهران و دارای بیش از 20 سال تدریس در این حوزه و تحقیق و پژوهش در حوزه مردم شناسی است و تاکنون مقالات بسیاری از ایشان در نشریات معتبر کشوری به چاپ رسیده است .

کتابفروشی آنلاین یکتا : ثبت انواع سفارشات  کتاب شما
کتاب مردم شناسی با تکیه بر فرهنگ مردم ایران به نویسندگی محمود رنجبر - هدایت اله ستوده منتشر شده توسط انتشارات ندای آریانا در سایت یکتا موجود می باشد. شما می توانید کتاب موردنظر خود را به صورت تلفنی66403535 سفارش داده یا در سایت ثبت سفارش نمایید.

9470

مردم شناسی

ویژگی ها
ناشر: ندای آریانا
نویسنده: محمود رنجبر - هدایت اله ستوده
برند ندای آریانا

نظرات کاربران درباره مردم شناسی

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد مردم شناسی نظر می دهد.

ارسال نظر درباره مردم شناسی

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید