مخزن 1 مدرسان شریف

وضعیت موجودی موجود
تعداد صفحه: 258
سال چاپ: 1399
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: مهندسی نفت
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: پیام سلیمانی - مهدی متین
قیمت قبلی: 65,000 تومان
قیمت: 61,750 تومان

کتاب مخزن 1
نویسنده: پیام سلیمانی - مهدی متین
انتشارات: مدرسان شریف

مخزن 1 مدرسان شریف

کتاب مخزن 1 مدرسان شریف اثر پیام سلیمانی - مهدی متین توسط انتشارات مدرسان شریف در 258 صفحه به چاپ رسیده است.

درس مهندسی مخزن ۱ منبع اصلی رشته مهندسی نفت و همه گرایش های آن شامل مهندسی مخازن هیدروکربوری، مهندسی بهره‌برداری، مهندسی حفاری و مهندسی اکتشاف نفت تلقی می شود. بنابراین، داوطلبان گرایش‌های مختلف نفت برای کسب تخصص های لازم به درکی صحیح از مفاهیم مهندسی مخزن ۱ نیاز دارند.

در تألیف این کتاب از منابع اصلی در حال تدریس در معتبرترین دانشگاه­های بین المللی استفاده شده است تا دانشجویان و داوطلبان تحصیلات تکمیلی مطالب کنکوری را در قالب مفاهیم مهم مورد استفاده اساتید و دانشجویان معتبرترین دانشگاه‌های بین المللی فراگیرند. بدیهی است که با این نگرش در فراگیری مطالب، در صورت تمایل به ادامه تحصیل و اشتغال در این کشورها، داوطلبان عزیز به علوم جدید مسلط خواهند شد. بیشتر شکل­ها و مفاهیم استفاده‌شده نیز علاوه بر زبان فارسی، با متن اصلی همراه‌اند تا داوطلبان برای مطالعه مقالات و کتب معتبر آماده شوند؛ زيرا در مقاطع تحصیلات تکمیلی مطالعه مقالات معتبر بین­المللی ضروری است.

کتاب حاضر حاصل سال های متمادی از تجربیات مؤلف در رشته مهندسی نفت در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتري معتبرترین دانشگاه­ها است و به گونه ای تألیف شده تا منبع مناسبی برای دانشجویان باشد و در نهایت آن­ها را برای ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتري آماده کند.

در هر فصل از این کتاب ابتدا مفاهیم به صورت کامل با مثال­ها و نکات متعدد توضیح داده شده است؛ سپس سؤالات کنکورهای کارشناسی ارشد سراسري از سال ۷۹ تا ۹۴، دکتری سراسری از سال ۹۱ تا ۹۵ و کارشناسی ارشد آزاد نفت از سال ۸۳ تا ۹۳ به همراه پاسخ تشریحی در قالب تست‌های طبقه‌بندی‌شده آمده است.

در انتهاي كتاب، سؤالات آزمون‌هاي سراسري ۹۵، ۹۶ و ۹۷ و دكتري ۹۶ و ۹۷ با پاسخ كاملاً تشريحي و ۳ مرحله آزمون خودسنجي در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) ارائه شده است.

شما می توانید با خرید کتاب مخزن 1 مدرسان شریف از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

مخزن 1 مدرسان شریف

ویژگی ها
تعداد صفحه: 258
سال چاپ: 1399
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: مهندسی نفت
ناشر: مدرسان شریف
نویسنده: پیام سلیمانی - مهدی متین
برند مدرسان شریف ( کارشناسی ارشد)

نظرات کاربران درباره مخزن 1 مدرسان شریف

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد مخزن 1 مدرسان شریف نظر می دهد.

ارسال نظر درباره مخزن 1 مدرسان شریف

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید