مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان

وضعیت موجودی موجود
9 رای
برند ماهان
تعداد صفحه: 356
قطع: رحلی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: آزمون دکتری
ناشر: ماهان
نوع جلد: شومیز
نویسنده: ناصر عسگری
قیمت: 379,000 تومان

مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان

کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان اثر ناصر عسگری توسط انتشارات ماهان در 356 صفحه به چاپ رسیده است.

اثر حاضر رفتار سازماني را به عنوان"مطالعه علمي رفتار و نگرش افراد در سازمان" در نظر گرفته و بر اين اساس به تشريح الگوي رفتار سازماني در قالب متغيرهاي مستقل و وابسته در سه سطح فردي، گروهي و سازماني ميپردازد. در پايان هر فصل از كتاب سوالهاي طبقهبندي شده آزمونهاي كارشناسي ارشد از آن موضوع و در پايان كتاب نيز مجموعه آزمونهاي دكتراي سالهاي گذشته اين درس ارايه شده است.

آنچه اين كتاب را نسبت به كتابهاي بسياري كه در اين زمينه وجود دارد، متمايز ميكند شيوه نگارش آن است؛ اين كتاب تلاش دارد اصول و تئوريهاي پيشرفته مديريت رفتار سازماني را در قالب الگوهاي يادگيري مؤثر و مدل چارچوب ذهني ارايه كند تا امكان يادگيري سريعتر و مؤثرتر مطالب را فراهم سازد. بدين منظور مفاهيم مورد نظر را به شكل طبقهبنديهاي مفهومي، نمايش نموداري، جداول راهنما، خلاصهها، نكات و تعاريف ساده و جامع ارايه ميكند؛ به طوري كه خواننده م يتواند همه مفاهيم اصلي و جزئيات مرتبط با آنها را در قالب دستهبنديهاي اصولي و مرتبط مطالعه نمايد. دستهبندي، شمارهبندي و استفاده از اشكال و نمودارهاي مرتبط از ويژگيهاي منحصربه فرد اين كتاب است. افزون بر اين در همه فصول كتاب، معادل انگليسي واژگان و اصطلاحات كليدي به همراه مفهوم فارسي آن ها آورده شده است كه هم به درك بهتر مفاهيم كمك ميكند و هم موجب تقويت زبان تخصصي دانشجويان مديريت خواهد شد. آزمونهاي چهارگزين هاي طبقه بندي شده نيز يكي ديگر از ويژگي هاي خاص اين كتاب است؛ در پايان هر فصل نيز سوال هاي چهارگزينهاي تأليفي از محتواي آن فصل و همچنين سوال هاي آزمونهاي سالهاي گذشته آزمونهاي سراسري به شكل فصل به فصل طبقه بندي و ارائه شده است.

اين آزمونها براي مرور مطالب و كسب آمادگي لازم جهت آزمونهاي سراسري دانشگاهها مفيد خواهد بود. افزون بر اين كه در بسياري از موارد در آزمون اين درس، سوال هاي تكراري قابل توجهي از سالهاي گذشته ديده ميشود. با وجودي كه در اين كتاب تلاش شده خلاصه ساده و جامعي از چندين كتاب مربوط به تئوريهاي سازمان و مديريت شود، حجم محدود كتاب باعث شده فرصت كافي براي تشريح عميق و ارائه چارچوب كلان و مثالهاي كاربردي وجود نداشته باشد. از اين رو به داوطلبان آزمون دكتري اين رشته توصيه ميشود براي كسب شناختي عميق و چارچوبي جامع از تئوريهاي سازمان و مرورتحليلي آزمونهاي اين درس در كلاسهاي حضوري يا مجازي اين درس كه در موسسه آموزش عالي آزاد ماهان كه توسط نويسنده اين اثر برگزار ميشود، شركت كنند.

شما می توانید با خرید کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان

ویژگی ها
تعداد صفحه: 356
قطع: رحلی
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: آزمون دکتری
ناشر: ماهان
نوع جلد: شومیز
نویسنده: ناصر عسگری
برند ماهان

نظرات کاربران درباره مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان نظر می دهد.

ارسال نظر درباره مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دکتری ماهان

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید