از عرش به فرش

وضعیت موجودی موجود
2 رای
برند هور مزد
تعداد صفحه: 211
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: لیلی سالاری
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: کسب و کار
ناشر: هورمزد
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جیم کالینز
قیمت قبلی: 119,000 تومان
قیمت: 107,000 تومان

از عرش به فرش

کتاب از عرش به فرش اثر جیم کالینز با ترجمه لیلی سالاری توسط انتشارات هورمزد در 211 صفحه به چاپ رسیده است.

جیمز "جیم" کالینز، زاده ی 25 ژانویه ی 1958، مشاور تجاری، نویسنده و سخنران آمریکایی است.کالینز در دانشگاه استنفورد به تحصیل در رشته ی علوم ریاضی پرداخت و پس از آن، از همین دانشگاه مدرک MBA را دریافت کرد. کالینز سپس مدیر تولید شرکت HP شد.او در سال 1995 موسسه ی مدیریت خود را در کلرادو تأسیس کرد و در آن به تحقیق و آموزش علوم مدیریتی پرداخت. جیم کالینز در همین زمان، یکی از مدیران اجرایی ارشد CNN نیز شد.

کتاب حاضر نخستین بار در سال 2009 چاپ شد. جیم کالینز با بررسی شرکت های بزرگی که با شکست مواجه شده بودند، از خود پرسید: چگونه بزرگان از عرش به فرش سقوط می کنند؟ آیا حرکت به سوی افول را می توان تشخیص داد و جلویش را گرفت؟ شرکت ها چگونه می توانند در مسیر خود باقی بمانند؟ کالینز در این اثر جذاب به این سوالات می پردازد و به رهبران تجاری این نوید را می دهد که می توانند روند حرکت به سوی شکست را تشخیص دهند و اگر هم در حال سقوط هستند، راهی برای فرار از مهلکه پیدا کنند. پروژه ی تحقیقاتی کالینز که بیش از چهار سال زمان برد، از پنج مرحله ی افول پرده برداشت. رهبران با درک این مراحل قادر خواهند بود احتمال شکست خوردن و سقوط از عرش به فرش را به شکل چشمگیری کاهش دهند.

قسمتی از متن کتاب:

وقتی شرکت‌ها بین تجارت جدید و اجرای اصول اولیه‌ی کسب موفقیتشان تفاوت قاثل می‌شوند و به اشتباه در تجربیاتشان فسیل می شوند و آن ها را به کارنمی گیرند، درحقیقت، خود را به روند سقوط وارد کرده اند. وقتی که گئورگ هارتفورد در سال 1957 در بستر مرگ افتاده بود. دستیار وفادار قدیمی اش رالف بورگر را فراخواند و آرزویش را با او در میان گذاشت:«مراقب شرکت من باش». برادران هاتفورد(جان و گئورگ)بعد از مرگ پدر، تمام عمرشان را صرف ساختن کمپانی بزرگ چای آتلانتیک و پاسیفیک (ای اند پی) کرده بودند. بورگر نزدیک به هفتاد سال داشت و ده ها سال به عنوان محرم راز و پای بند به قول رسمی محافظت از میراث هاتفورد، با سوگند موکد به کتاب مقدس، شناخته شده بود.

طبق اظهارات ویلیام والش بورگر واقعا درتمام مدت رشد و سقوط کمپانی عظیم چای آتلانتیک و پاسیفیک لباس های کار آقای جان را می پوشید و می گفت:«جان دلش نمی خواهد این کت و شلوار خاکستری محبوبش بلااستفاده بماند

شما می توانید با خرید کتاب از عرش به فرش از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

از عرش به فرش

ویژگی ها
تعداد صفحه: 211
سال چاپ: 1402
قطع: رقعی
مترجم: لیلی سالاری
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: کسب و کار
ناشر: هورمزد
نوع جلد: شومیز
نویسنده: جیم کالینز
برند هور مزد

نظرات کاربران درباره از عرش به فرش

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد از عرش به فرش نظر می دهد.

ارسال نظر درباره از عرش به فرش

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با از عرش به فرش

نشر هورمزد
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید