قوانین قدرت

وضعیت موجودی موجود
0 رای
برند آبانا
مترجم: محمدرضا آل یاسین
ناشر: آبانا
نویسنده: رابرت گرین
قیمت قبلی: 185,000 تومان
قیمت: 175,000 تومان

کتاب قوانین قدرت
نویسنده: رابرت گرین
مترجم: محمدرضا آل یاسین
انتشارات: آبانا

قوانین قدرت

این کتاب سال 1998 نوشته شده است و بیش از يك میلیون نسخه از آن در ایالات متحده به فروش رسيد.

آل‌ياسين با اشاره به موضوعات اين كتاب گفت: نويسنده در اين كتاب، شخصيت‌هاي تاريخي را از نظر روان‌شناسي و با استناد به برخي از مستندات اين حوزه روانكاوي كرده است.

وي افزود:‌ گرين در بخش‌هاي مختلف كتاب، ابعاد كارهاي آن‌ها را از منظر روانشناسي تحليل و بررسي كرده و هر يك از قدرت‌هاي آن‌ها را در موقعيت‌هاي مختلف ارزيابي كرده است.

آل‌ياسين با اشاره به برخي از اين شخصيت‌ها، اظهار كرد: فعاليت سياسي، اقتصادي و اجتماعي افراد بزرگ تاريخ مانند كوروش، اسكندر، لويي چهاردهم، كيسينجر و ناپلئون بناپارت در اين كتاب بررسي شده است.

وي تصريح كرد: اين اثر، دربردارنده مطالب جالبي است و نشان مي‌دهد كه افراد بايد چه سياست‌ها و ديپلماسي‌ را در زندگي خود اتخاذ كنند تا موفق شوند و در اوج قدرت باقي بمانند.

به گفته آل‌ياسين، يكي از ويژگي‌هاي اين كتاب، بيان اشتباهات افراد بزرگ در قرون و دهه‌هاي مختلف است كه راز ماندگار نماندن آنان را نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به برخي از اين قانون‌ها، اظهار كرد: به عنوان مثال، يكي از قانون‌هاي كتاب اين است كه هرگز بيش از اندازه به دوستانتان اعتماد نكنيد و ياد بگيرد از دشمنانتان استفاده كنيد،‌ سپس در ادامه به يكي از نمونه‌هاي تاريخي آن اشاره شده است. 

اين مترجم افزود:‌ لابه‌لاي مطالب كتاب نيز نكته‌هايي ظريف در قالب حكايت‌هاي كوتاه از فرهنگ‌ كشورهاي مختلف درباره همان قانون بيان شده است.

آل‌ياسين معتقد است، اين كتاب مي‌تواند براي نوجوانان، جوانان و عموم افراد جامعه كاربرد داشته باشد، زيرا نويسنده با تيزبيني و نكته‌سنجي به نكات خوب و قابل تاملي اشاره كرده است.

قوانین قدرت

ویژگی ها
مترجم: محمدرضا آل یاسین
ناشر: آبانا
نویسنده: رابرت گرین
برند آبانا

نظرات کاربران درباره قوانین قدرت

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد قوانین قدرت نظر می دهد.

ارسال نظر درباره قوانین قدرت

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید