قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

وضعیت موجودی موجود
9 رای
برند افق
تعداد صفحه: 176
سال چاپ: 1402
قطع: جیبی
مترجم: شهرزاد لولاچی
مناسب برای: نوجوانان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: افق
نوع جلد: گالینگور
نویسنده: جورج اورول
قیمت قبلی: 185,000 تومان
قیمت: 157,300 تومان

قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

کتاب قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان اثر جورج اورول با ترجمه شهرزاد لولاچی توسط انتشارات افق در 176 صفحه به چاپ رسیده است.

اریک آرتور بلر با نام مستعار جورج اورول، زاده ی ۲۵ ژوئن ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۲۱ ژانویه ۱۹۵۰، داستان نویس، روزنامه نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. او را بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش، مزرعه ی حیوانات و ۱۹۸۴ می شناسند. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسنده ی قرن بیستمی، فروش داشته اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، بهترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می شود.پدربزرگ او، توماس ریچارد آرتور بلر، یک روحانی بود. خود وی، خانواده اش را با دیدگاه طبقه ی اجتماعی و نه بر مبنای موقعیت موروثی توصیف می کند.جورج اورول، از اکتبر ۱۹۲۰ تا دسامبر ۱۹۲۷ میلادی، در پلیس سلطنتی هند در برمه خدمت می کرد. در آن دوران، برمه، استانی در هند بریتانیا بود. زندگی در محیطی طبقاتی در هند و انگلیس باعث نگاه ویژه ی او به پدیده ی فقر شد؛ موضوعی که مهم ترین عنصر رمان ها و نوشتارهای او را تشکیل می دهد.اورول به دلیل بیماری مزمن ریوی اش در بیمارستان بستری شد. او در همان بیمارستان با سونیا برونل ازدواج کرد.

این کتاب، داستان حیوانات مزرعه‌ای است که برای رهایی از اسارت و بردگی و رسیدن به استقلال، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند و خودشان ادارۀ مزرعه را عهده‌دار می‌شوند. آنها بعد از مدتی متوجه می‌شوند که وضعیت آنها نسبت به قبل نه‌تنها بهتر نشده، بلکه در بعضی موارد بدتر هم شده است. حیوانات برای رسیدن به خودکفایی هر کاری که از دست‌شان برمی‌آید، انجام می‌دهند اما سرانجام به حقیقت تلخی می‌رسند که پایان حکایتِ شورش آنهاست.

شما می توانید با خرید کتاب قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

ویژگی ها
تعداد صفحه: 176
سال چاپ: 1402
قطع: جیبی
مترجم: شهرزاد لولاچی
مناسب برای: نوجوانان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: افق
نوع جلد: گالینگور
نویسنده: جورج اورول
برند افق

نظرات کاربران درباره قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان نظر می دهد.

ارسال نظر درباره قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب های مرتبط با قلعه حیوانات 26 _ رمانهای جاویدان جهان

نشر افق پرفروش
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید