هالیوود

وضعیت موجودی موجود
3 رای
برند نشر چشمه
تعداد صفحه: 300
سال چاپ: 1400
قطع: رقعی
مترجم: پیمان خاکسار
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: چشمه
نوع جلد: شومیز
نویسنده: چارلز بوکفسکی
قیمت قبلی: 95,000 تومان
قیمت: 85,000 تومان

هالیوود

کتاب هالیوود اثر چارلز بوکفسکی با ترجمه پیمان خاکسار توسط انتشارات چشمه در 300 صفحه به چاپ رسیده است.

هاینریش چارلز بوکوفسکی،( زاده ی 16 آگوست 1920 و درگذشته ی 9 مارس 1994) شاعر و داستان نویس آمریکایی بود.بوکوفسکی در شهر آندرناخ آلمان به دنیا آمد. بعد از فروپاشی اقتصاد آلمان در پی جنگ جهانی اول، خانواده ی او در سال 1923 به بالتیمور رفتند. بوکوفسکی بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان لس آنجلس، دو سال را در دانشگاه شهر لس آنجلس گذراند و در دوره های هنر، روزنامه نگاری و ادبیات شرکت کرد. او در 23 سالگی، اولین داستان کوتاه خود را در مجله ای به چاپ رساند.

کتاب هالیوود، رمانی نوشته ی چارلز بوکفسکی است که اولین بار در سال 1989 منتشر شد. هنری چیناسکی، خویشتنِ داستانی بوکفسکی، تحت فشار قرار می گیرد تا کتابی نیمه خودزندگی نامه ای را به یک فیلمنامه تبدیل کند. او با اکراه این مسئولیت را می پذیرد و پا به دنیایی عجیب و ناآشنا به نام هالیوود می گذارد. کتاب های جنجال برانگیز زیادی درباره ی زندگی در هالیوود وجود دارند اما هیچ کدام به اندازه ی این رمان، شاعرانه و مخاطره آمیز نیستند. کتاب هالیوود را می توان شرحی داستانی از تجارب بوکفسکی در نوشتن فیلمنامه در نظر گرفت. چیناسکی در طول سفر پرفراز و نشیبِ تبدیل از یک شاعر به یک فیلمنامه نویس، با تعدادی از ستاره های شناخته شده ی سینما رو به رو می شود و از پوچی و خودشیفتگی های برخی افراد فعال در صنعت فیلمسازی پرده برمی دارد.

قسمتی از متن کتاب:

با آدم ها که هستم چه خوب باشند چه بد، تمام احساساتم تعطیل و خسته می شوند. تسلیم می شوم. مودبم. سر تکان می دهم. تظاهر می کنم. می فهمم، چون دوست ندارم کسی را برنجانم و این یکی از ضعف هایم است که بیشترین مشکل را برایم درست می کند. معمولا وقتی سعی می کنم با دیگران مهربان باشم، روحم چنان پاره پاره می شود که به شکل ماکارونی روحانی در می آید!

شما می توانید با خرید کتاب هالیوود از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      66403535-021

 

هالیوود

ویژگی ها
تعداد صفحه: 300
سال چاپ: 1400
قطع: رقعی
مترجم: پیمان خاکسار
مناسب برای: بزرگسالان
موضوع: رمان خارجی
ناشر: چشمه
نوع جلد: شومیز
نویسنده: چارلز بوکفسکی
برند نشر چشمه

نظرات کاربران درباره هالیوود

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد هالیوود نظر می دهد.

ارسال نظر درباره هالیوود

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید