ملاقات با خون آشام

وضعیت موجودی موجود
5 رای
برند افق
ناشر: افق
نویسنده: سیامک گلشیری
قیمت: 21,000 تومان
کتاب ملاقات با خون آشام
نویسنده: سیامک گلشیری
انتشارات: افق

ملاقات با خون آشام

خیره شده بودم به درخت‌های بلندِ توی حیاط و پنجره‌های تاریک... یک‌دفعه متوجه جسم سردی شدم که روی شانه‌ام قرار گرفت... دراکولا آهسته گفت: «خیلی وقته که این‌جا دیگه خونه‌ من هم هست.»

«ملاقات با خون‌آشام» اثر سیامک گلشیری، رمانی نوجوانانه است که با موضوع وحشت توسط انتشارات افق با قیمت 55000 تومان منتشر شده است. این کتاب جلد دوم از مجموعه رمان‌های ایرانی با عنوان «خون‌آشام» است و می توان آن را ادامه جلد نخست این مجموعه با عنوان «تهران، کوچه اشباح» دانست که در آن‌ نخستین حضور خون‌آشام یا همان «دراکولا» در تهران اتفاق می‌افتد.

شخصیت‌ اول داستان «تهران، کوچه اشباح» پسر نوجوانی است که وارد خانه متروکه‌ای می‌شود که مرموز است و البته تاریخچه‌ ترسناکی دارد در بخشی از این داستان می خوانیم: «قبلاً یه خونواده توش زندگی می‌کردن که یه شب باباهه می‌زنه به سرش و دخل زن و بچه‌هاش رو می‌آره و آخر سر هم خودشو می‌کشه.» و حالا این نوجوان در «ملاقات با خون‌آشام»، به جست‌وجو در این خانه‌ مرموز می‌پردازد: «خانه‌ اشباح را دیدم؛ درست همان‌طوری بود که دراکولا وصفش را در «تهران، کوچه‌ اشباح گفته بود». خیره شده بودم به درخت‌های بلندِ توی حیاط و پنجره‌های تاریک... یک‌دفعه متوجه جسم سردی شدم که روی شانه‌ام قرار گرفت... دراکولا آهسته گفت: «خیلی وقته که این‌جا دیگه خونه‌ من هم هست.»

«خفاش شب» عنوان رمان دیگری از این نویسنده است که ویژه بزرگسالان خلق شده است. این رمان که بناست توسط انتشارات مروارید راهی بازار شود با الهام‌ از زندگی غلامرضا خوشرو معروف به «خفاش شب» و عامل مرگ‌های سریالی جمعی از زنان تهران نوشته شده است.

ملاقات با خون آشام

ویژگی ها
ناشر: افق
نویسنده: سیامک گلشیری
برند افق

نظرات کاربران درباره ملاقات با خون آشام

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد ملاقات با خون آشام نظر می دهد.

ارسال نظر درباره ملاقات با خون آشام

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید