نغمه ای از آتش و یخ

وضعیت موجودی موجود
3 رای
برند آذر باد
مترجم: میلاد بابا نژاد - مهرزاد جعفری
ناشر: آذر باد
نویسنده: جورج آر.آر.مارتین
قیمت: 15,000 تومان
کتاب نغمه ای از آتش و یخ
نویسنده: جورج آر.آر.مارتین
مترجم: میلاد بابا نژاد - مهرزاد جعفری
انتشارات: آذر باد

نغمه ای از آتش و یخ

هفت خانواده اشرافی برای به‌دست آوردن قدرت در سرزمینی افسانه‌ای به نام وستروس در تلاش هستند. سرزمینی که در آن توطئه و حیله گری موج میزند. رابرت باراتیون، پادشاه وستروس از دوست و همرزم قدیمی خود لرد ادارد استارک می‌خواهد که به عنوان دست پادشاه به سرزمین پادشاهی بیاید و در راه حکمرانی او را کمک کند.

به شکلی مخفیانه لرد ادارد استراک مطلع می‌شود که دست قبلی پادشاه به شکل مرموزی به قتل رسیده است، بنابراین تصمیم می گیرد تحقیقاتی مخفیانه را در این راستا برنامه ریزی کند. در آن‌سوی آب‌های سرزمین وستروس آخرین بازمانده‌های پادشاه قبلی در تلاش هستند تا حکومت را پس بگیرند.

در‌حالی‌که رقابت بین خاندان‌های اشرافی برای تصاحب قدرت شدت می‌گیرد در بخش شمالی سرزمین موجوداتی عجیب در حال آماده شدن برای حمله به این سرزمین هستند و تنها حائل بین آن‌ها و وستروس دیوار عظیمی است که ارتشی کهن و نالایق به نام نگهبانان شب از آن محافظت می‌کند. مجموعه این داستان‌ها دستمایه اتفاقات هیجان انگیز کتابی است که جلد اول آن را در دست دارید.


بازی تاج و تخت اولین کتاب از مجموعه رمان فانتزی حماسی نغمه‌ای از آتش و یخ، اثر نویسنده آمریکایی جورج‌آر.آر.مارتین است. این کتاب برای اولین بار در 6 اوت 1996 منتشر شد. این رمان در سال 1997 برنده جایزه لوکاس شد و همچنین در سال 1998 نامزد دریافت جایزه نبولا و در سال 1997 نامزد دریافت جایزه جهان فانتزی نیز شد. در ژانویه 2011 این رمان توسط نیویورک تایمز به عنوان رمانی پرفروش معرفی و در ژوئیه همان سال به رتبه اول این فهرست رسید.

نغمه ای از آتش و یخ

ویژگی ها
مترجم: میلاد بابا نژاد - مهرزاد جعفری
ناشر: آذر باد
نویسنده: جورج آر.آر.مارتین
برند آذر باد

نظرات کاربران درباره نغمه ای از آتش و یخ

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد نغمه ای از آتش و یخ نظر می دهد.

ارسال نظر درباره نغمه ای از آتش و یخ

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بر اساس سلیقه شما...

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید