سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)

وضعیت موجودی موجود
ناشر: گروه آموزشی دکتر خلیلی
نویسنده: مهدی رجب نیا
قیمت: 15,000 تومان
کتاب سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)
نویسنده: مهدی رجب نیا
انتشارات: گروه آموزشی دکتر خلیلی

سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)

درباره مولف :
ویژه رشته های :
دکتری تخصصی داروسازی ،کارشناسی ارشد سم‌شناسی، کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی ،آزمون‌های ارزشیابی و ارتقای داروسازان خارج از کشور
SQP چیست :کتاب‏‌های (SQP) Specific Question of Pharmaceutical سوالات استاندارد دروس داروسازی براساس بخش‌بندی مطالب طراحی شده است و نقش بسیار مهمی در جا انداختن مطلب دارند. لذا توصیه اکید ما به شما این است که بلافاصله پس از مطالعه دقیق هر بخش از گایدلاین‌ها، تست‌های کتابSQP  آن درس را دقیقاً بزنید. این کار چه نقش مهمی دارد؟
الف(‌ نقاط ضعفتان را مشخص می‏ کند.
ب( مطالبی را که خواندید با تست ملکه ذهن می‏‌شود.
ج) با نحوه طراحی سؤالات آشنا می‏‌شوید.
د)‌ چون تست آن مطلب را هم زده‌اید، احتمال فراموش شدن مطلب کاهش می‌یابد.
هـ)‌ اکثر کسانی که در امتحان دستیاری رتبه‌های تک رقمی یا دو رقمی آورده‌اند کسانی بوده‏‌اند که به جزء گایدلاین، SQP  را نیز از همان شروع دوره همراه با گایدلاین‏‌ها دقیقاً مطالعه کرده‏‌اند و تست‏‌های بی‏شماری تا روز امتحان زده‏‌اند.
اساس شکل‌گیری کتاب‌های SQP:
باتوجه به تنوع رشته‌های تخصصی داروسازی و علاقه داوطلبان به این رشته‌ها و هم‌چنین رشته‌های جدیدی که امکان شرکت داوطلبان غیرداروساز را نیز میسر کرد. ما را بر آن داشت که کتاب‌های اختصاصی برای شرکت داوطلبان طراحی کنیم
کتاب‌های SQP به صورت گایدلاین و تستی طراحی شده است که داوطلبان با خواندن گایدلاین و بعد مرور تست‌های سال‌های قبل و تست‌های ابتکاری مطالب را ملکه ذهن‌شان کنند.
تست زدن در حقیقت قسمتی از درس خواندن می‌‏باشد و از آن مجزا نمی‌باشد. هر چقدر بیش‌تر تست بزنیم مطالب درس بیشتر جا می‌افتد و دیرتر فراموش می‌شوند. تست زدن برای هر درس و بخشی لازم و ضروری است، چرا که یک مرحله از آموزش به وسیله تست زدن صورت می‌گیرد. پیشنهاد ما به شما این است که تست‏‌زنی را برای تمام درس‏‌ها انجام دهید. تست‌‏زنی را به ماه‏‌های نزدیک امتحان موکول نکنید چرا که کار بسیار اشتباه و خطرناکی است. در ماه‏‌های نزدیک امتحان آنقدر مطلب برای دوره کردن وجود دارد که دیگر فرصتی برای تست‌زنی نمی‌باشد. هم‌چنین شما باید از همین ابتدا ضعف‏های خود را در هنگام تست‌زنی شناسایی کنید و در جهت رفع آنها اقدام نمائید.
سوال: آیا لازم است ما از همین ابتدا تست بزنیم، یا زود است و در ماه‏‌های آخر تست بزنیم؟
۱ـ حتماً لازم است از همین الان تست بزنید. یعنی هر مبحثی را که مطالعه می‌کنید را حتماً SQP آن را بزنید و حتماً آنها را تحلیل کنید و به نکات آن توجه کنید.
2ـ‌ شما حتماً هر ماه نیز تست‌های آزمون‌های تمرینی را در زمان معین بزنید و حتماً نمره و تراز خود را محاسبه کنید. با این روش تحت مانیتورینگ کامل قرار می‌گیرد و متوجه می‌شوید که در ماه گذشته وضعیت درسی‏تان چگونه بوده است که اگر دیدید زیاد مطلوب نبوده است، سعی در اصلاح و برطرف نمودن آن می‌کنید. حال فرض کنید کسی مرتباً خود را چک نکند و وضعیت خوبی نداشته باشد در حالی که خود از آن خبر ندارد. فاجعه اصلی در سر جلسه امتحان رزیدنتی رخ خواهد داد.
۳ ـ‌ کسانی که تست زدن و مطالعه SQP و آزمون‌های تمرینی را به ماه‏‌های آخر موکول می‌کنند، عملاً در آن زمان وقت نخواهند کرد که این همه تست را بزنند
معرفی این کتاب :
طلیه سخن مولف :

به لطف خداوند مجموعه‌ای که به خدمتتان ارائه می‌شود در نوع خود نخستین است.
امتحانات تخصصی داروسازی یکی از مشکل‌ترین و پرفرازونشیب‌ترین امتحانات بوده و کسانی که سؤالات سال‌های قبل را مطالعه نموده و از نحوه نگارش طراحان سؤال آگاه شده و دروس خود را با همان دید مطالعه می‌کنند، سود بیشتری از نیرو و زمانی که صرف می‌کنند، عایدشان می‌شود. اما از طرفی مرتب نبودن سؤالات براساس موضوعات هر درس، بسیاری از داوطلبان را در برنامه‌ریزی‌هایشان برای تست‌زنی دچار مشکل می‌سازد و درنهایت بسیاری از آن‌ها قادر به مطالعه تمام تست‌ها نمی‌باشند.
ما برای حل این مشکلات برآن شدیم تا مجموعه‌های جدید و کاملی را به خدمت دوستان و همکاران عزیز ارائه نمائیم. در این کتاب ما مجموعه سؤالات سم‌شناسی طی سال‌های 82 تا 95 را که حدودا 500 تست می‌باشد، براساس فصول و موضوعات دسته‌بندی و تفکیک کرده‌ایم و سؤالات را در هر فصلی براساس سال سؤال، مرتب نموده‌ایم.
به این ترتیب داوطلبان امتحانات دستیاری تخصصی داروسازی، ارزشیابی و ارتقاء داروسازان و کارشناسی ارشد به‌راحتی می‌توانند قبل و بعد از خواندن هر فصل از درس امتحانی سم‌شناسی، به سؤالات آن فصول مراجعه و از چند و چون طراحی سوال آگاه شوند. این کتاب تحت عنوان SQP
(Specific Questions of Pharmaceutical) در زمینه سم‌شناسی تهیه و در آینده‌ای نزدیک در زمینه‌های سایر مباحث داروسازی نیز چنین کتاب‌هایی تدوین خواهد شد.
گفتنی است تمامی پاسخ‌ها از کتاب‌های سم‌شناسی کاسارت، سم‌شناسی پایه دکتر رجب‌نیا و قطب سم‌شناسی استخراج شده و در این کتاب گردآوری شده است.
وسواس و دقت بسیاری که خود محتاج صرف زمان زیادی است، در تصحیح، تخلیص و بازبینی پاسخ سؤالات صورت گرفته است، لذا با اطمینان می‌توان گفت که پاسخ سؤالات نسبت به مجموعه‌های موجود در بازار، بسیار دقیق‌تر و صحیح‌تر است.
مطمئناً دانشجویان با خواندن این مجموعه در کنار مطالعه دروس، می‌توانند اطمینان‌خاطر بیشتری از مطالعه خود داشته باشند و این نتیجه مثبت موجب خوشحالی ما خواهد شد.
در گردآوری این مجموعه کمک و همکاری سرکارخانم حبیبه مشایخی و راضیه باقری بسیار مؤثر و عالی بود که از لطف و همکاری ایشان بسیار سپاسگزارم. همچنین از خانم مریم آرده که طراحی این مجموعه را برعهده داشتند متشکرم.
به رغم تمام تلاش‌هایمان باید اذعان کنیم کاری بی‌نقص انجام نداده‌ایم، پیشنهادها وتذکرهای شما درباره سؤالات سم‌شناسی به ما در تدوین چاپ‌های بعدی این کتاب یاری خواهد نمود. می‌توانید آن‌ها را به ایمیل بنده \\n این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید \"> این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمائید.
 
 

سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)

ویژگی ها
ناشر: گروه آموزشی دکتر خلیلی
نویسنده: مهدی رجب نیا
برند گروه آموزشی دکتر خلیلی

نظرات کاربران درباره سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP) نظر می دهد.

ارسال نظر درباره سوالات اختصاصی سم‌شناسی (SQP)

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید