گیاه شناسی 2

وضعیت موجودی موجود
مترجم: آذر نوش جعفری - بهناز منعم خراسانی
ناشر: جهاد دانشگاهی مشهد
نویسنده: سینگ - پانده - جین
قیمت قبلی: 135,000 تومان
قیمت: 132,000 تومان

کتاب گیاه شناسی 2
نویسنده: سینگ - پانده - جین
مترجم: آذر نوش جعفری - بهناز منعم خراسانی
انتشارات: جهاد دانشگاهی مشهد

گیاه شناسی 2

خز‏ه‏ ها، نهانزادان آوندی و بازدانگان، از قدیمی‏ ترین گیاهان روی زمین به‏ شمار می‏ آیند که نسبت به نهاندانگان که مورد مصرف قرار می‏ گیرند، کمتر شناخته شده ‏اند.

با توجه به اینکه زیستگاه گروه ‏های مذکور به بخش ‎هایی از کره زمین محدود است و مشاهده انواع گیاهان این گروه برای همگان میسر نیست، داشتن تصویری از این گروه عظیم گیاهی ضروری به‎ نظر می‎رسد. خزه ‎ها گیاهانی هستند که قادرند حتی در مرتفع ‏ترین و سردترین بخش‎ های کره زمین رویش داشته باشند.

نهانزادان آوندی که در گذشته پوشش غالب زمین را تشکیل می ‏دادند، از جمله گیاهانی هستند که با ایجاد آوند، با زندگی در خشکی سازش یافته ‏اند.

بازدانگان نیز که عمدتا در شمال کره زمین رویش دارند، علاوه بر مصارف اقتصادی، در ایجاد هوای تازه برای ساکنان زمین نقش بسیار مهمی دارند.

لذا کم ‏توجهی و عدم آشنایی با این گیاهان، لطمه‏ ای به زندگی انسانی وارد می ‏سازد؛ چراکه با توجه به وضعیت کنونی کره زمین باید برای حمایت و حفاظت این گیاهان سعی بسیار نمود.
کتاب گیاه‏شناسی جلد ۲، به رده ‏بندی از حد شاخه تا گونه، شرح مراحل رویشی و زایشی همراه با ارائه تصاویر واضح از خزه‏ ها، نهانزادان آوندی و بازدانگان پرداخته‏ است.

با توجه به‎ کمبود منابع فارسی در رابطه با گیاهان فوق، استفاده از این کتاب به ‎شناخت بهتر این گروه ارزشمند گیاهان کمک خواهد کرد.

گیاه شناسی 2

ویژگی ها
مترجم: آذر نوش جعفری - بهناز منعم خراسانی
ناشر: جهاد دانشگاهی مشهد
نویسنده: سینگ - پانده - جین
برند جهاد دانشگاهی مشهد

نظرات کاربران درباره گیاه شناسی 2

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد گیاه شناسی 2 نظر می دهد.

ارسال نظر درباره گیاه شناسی 2

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید