125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

وضعیت موجودی نا موجود
2 رای
برند نسل نو اندیش
مترجم: حسام امامی
ناشر: شریف
نویسنده: مارک سیلورمن
قیمت: 19,900 تومان

کتاب 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه
نویسنده: مارک سیلورمن
مترجم: حسام امامی
انتشارات: شریف

125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

کتاب 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه، توسط مارک سیلورمن نگاشته شده است.
سیلورمن به مدت 30 سال است که عضو MDRT است. او در این کتاب چکیده‎ای موجز و کاربردی از تمام تجربیات 30 ساله‎اش را در رابطه با راه‎های موفقیت در فروش انواع بیمه، علی‎الخصوص بیمه‎های عمر بیان کرده است.
تجربیات او علی‎رغم این که در کشوری با فرهنگ اجتماعی کاملاً متفاوت به رشته تحریر در آمده است، برای کمک به شبکه فروش بیمه در کشور عزیزمان ایران بسیار راهگشا است.
125تجربه‎ای که سیلورمن در این کتاب با شما به اشتراک می‎گذارد بسیار خلاقانه و سرشار از نکاتی به ظاهر کم اهمیت و پیش پا افتاده است که به سادگی از کنار آنها می‎گذریم، اما نقشی غیر قابل انکار در موفقیت ما در زمینه فروش انواع بیمه دارند.
کتاب او تاکنون در کشورهای بسیاری ترجمه شده و مورد استقبال قرار گرفته است و برای اولین بار در ایران توسط حسام امامی ترجمه گردیده است.

شما را به مطالعه گزیده‎هایی از کتاب دعوت می‎کنیم:
چرا نوشتن این کتاب را شروع کردم؟
دوست دارم در ابتدا دلیل اصلی نوشتن این کتاب را برای شما توضیح دهم.
تاکنون در بسیاری از کشورهای جهان از جمله چین، نیوزلند، استرالیا، تایوان، انگلستان، امارات، آمریکا، کانادا و سنگاپور سخنرانی کرده‌ام.
هرجا که برای سخنرانی می‌روم شرکت کنندگان از من می‌خواهند تا یک نوشته یا جزوه به آنها بدهم چرا که علاقه دارند موضوعاتی را که به آن‌ها آموزش داده‌ام، در جایی مطالعه کنند و همچنین معتقدند کتابی بر پایه ایده‌ها، نظریات، تکنیک‌ها و استراتژی‌های من می‌تواند کمک بسیاری به آنها بکند.

بنابراین اولین هدف من از نوشتن این کتاب کمک به نمایندگان و فروشندگان بیمه بود تا بتوانند با استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک‌های این کتاب به سطوح بالاتری در کارشان برسند.
من معتقدم که اگر کسی موضوعی را آموخته و در آن موفق شده است، باید آن را به دیگران نیز آموزش بدهد. هدفم از نوشتن این کتاب هرگز کسب درآمد نبوده زیرا اگر وقتم را با مشتریانم صرف کنم درآمد بیشتری خواهم داشت، اما از آنجایی که یکی از وظایفم را خدمت به این صنعت می‌دانم تصمیم گرفتم تا با نوشتن این کتاب کمک ناچیزی به فروشندگان و کسانی که در این صنعت کار می‌کنند بکنم.
اگر می‌خواهید به سطح بالاتری در کارتان برسید، مطالب این کتاب می‌تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند.
موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. چرا که ما آنقدر وقت نداریم که همه چیز را خودمان تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. من اشتباهات زیادی در کارم مرتکب شدم و امیدوارم شما با خواندن این کتاب از اشتباهات من درس بگیرید و آنها را تکرار نکنید.
این کتاب صرفاً نحوه فروش من را به شما آموزش نمی‌دهد بلکه عوامل موفقیت من را نیز به شما آموزش می‌دهد. انضباط مهمترین عامل در موفقیت هر فرد است. شما باید کارهایی را که بالاخره باید انجام دهید، به موقع به انجام رسانید حتی اگر انجام آن برایتان سخت و ناخوشایند باشد.

این‌ها کارهایی هستند که افراد ناموفق تمایلی به انجام آن ندارند.
برای رسیدن به موفقیت باید بهای آن را بپردازید. اگر آماده پرداخت بهای موفقیت هستید، به اهدافتان خواهید رسید. این بها صرفاً مادی نیست، بلکه می تواند شامل صرف وقت، تلاش و کوشش و یا هر چیز دیگری باشد…

125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

ویژگی ها
مترجم: حسام امامی
ناشر: شریف
نویسنده: مارک سیلورمن
برند نسل نو اندیش

نظرات کاربران درباره 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.
اولین نفری باشید که در مورد 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه نظر می دهد.

ارسال نظر درباره 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید